OPEL 2RE Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Tror je må bytte hjullagre bak på vectra'en min. det er en 1992 modell 2.0i 8v som nå er gått 270.000 jeg la om fra 15" felger til 17" felger her forleden og følte da at slarken i bakdekket var mye større enn med 15"erne. var nesten så gale at jeg trudde jeg hadde glemt å stramme hjulet skikkelig men det var stramt. så jeg regner med at det er hjullageret som har hatt bedre tider.. Så det jeg egentlig lurte på var hvordan det er å bytte dem. trenger jeg noe presse eller spesialverktøy? Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Du bør ha ei hydraulisk presse for å få ut og inn ytterringer iallefall. NB: Det er ikkje sikkert lagera er gåen, kanskje dei kun treng å strammes. Du kan prøve det først. Det er gratis ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg