Gå til innhold

VW Golf R (nei ikke R32)

Ranger emnet


Merog

Anbefalte innlegg

Jeg var på Møller Ryen her på fredag for å levere bilen min på service. Mens jeg ventet på å levere bilen min så kikket jeg meg litt rundt.

Der så jeg fronten på en bil som netopp hadde kommet, (fortsatt dekket av fett og plast her og der, da jeg (og Marius) gikk bort så så vi att det var en meget fin blåfarge på den, og på lappen i sideruta stod det GOLF 1,4TSI 140HK R-line

Det var nok en av de aller første bilene i spesialverson som lages bare for det norske marked.

Har dere muligheten må dere se på den.

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Denne modellen er en spesialutgave som kun er produsert i 150 nummererte eksemplarer og er kun levert i Norge.

Alle bilene er levert med den spesielle blåfargen som leveres på R32, og er utstyrt med mye utstyr, andre fangere og 18" hjul.

Nå er det kun noen få biler igjen som er tilgjengelige. Vet at Møller Ryen i Oslo har 4 eller 5 biler igjen på sitt lager.

 

Mer info her:

 

http://www.volkswagen.no/wip4/vw/presse.epl?pid=10219&pcat=337

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Kult da, men hvorfor "bare" 140 hk og ikke 170 som den selges med orginalt (GT versonen)

Er det noen som vet om det er mulighet for å chippe disse bilene, GT og R?

 

På R-TSI: Omprogrammering i styreenheten+chip (steg 1) = ca.210HK, 280NM

 

Må bare få råd først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår