Gå til innhold

fikk sjekk fra england på 40.000

Ranger emnet


subarualfen

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, http://www.419eater.com tar for seg mange typer svindlere fra Afrika.. Er fristende å si at det er utrolig hvordan de kan tro at noen skal gå på triksene deres, særlig enkelte "photoshopmoder" som er utført med Paint :P

 

Edit; men det som er virkelig rart er at folk faktisk går på det!

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig noen har fortalt det før, orka ikke lese igjennom alt da jeg har dårlig tid.

Men det som sansynligvis skjer er at han ber deg sende overskuddet tilbake, og sjekken har ikke dekning. Vips, du har kvitta deg med 35.000,- av dine egne penger!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke skjønner at dette er svindel så fortjener du å bli blakka for noen kroner...

 

 

Må si meg enig i den gitt, bil import fra norge er jo bare langt bak mål, tenk på avgiftene vi har her....

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i den gitt, bil import fra norge er jo bare langt bak mål, tenk på avgiftene vi har her....

Dessuten er MYE større utvalg i England.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke skjønner at dette er svindel så fortjener du å bli blakka for noen kroner...

 

Litt brutalt sagt, men det ligger noe i det ja :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okeij! har undersøkt litt mer. ikkje skrift på begge sider! og leste i denn artikkelen(linken til avisa) som var oppenfor litt. og denn sjekken som var der var lik minn på prikken :P! berre et annet navn som stod på :P!

men vet ikkje om eg tørr melde det vist de er mafia som kann ta meg :P!hehe

 

hva ville dere gjort? takk for god hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okeij! har undersøkt litt mer. ikkje skrift på begge sider! og leste i denn artikkelen(linken til avisa) som var oppenfor litt. og denn sjekken som var der var lik minn på prikken :P! berre et annet navn som stod på :P!

men vet ikkje om eg tørr melde det vist de er mafia som kann ta meg :P!hehe

 

hva ville dere gjort? takk for god hjelp

Brenn sjekken eller meld det (tror ikke så mye skjer da men), dem vill nok ikke ta deg, hadde dem hatt kapasitet til å ta deg hadde dem tatt penga dine på en anna måte allerede :)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
hehe... dette er seriøst skummelt da:S

Trur jeg hadde gått i banken med sjekken med en gang:D å fått ut pengene.. så, så dum er jeg:/

 

Trokke det hadde blitt så mye penger på deg gitt;<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår