Skillz2k Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 begynner å lure på om jeg noen gang får denne bilen til å gå skikkelig,, var ute å kjørte en liten tur i helgen og da holdt ledningsnettet til haltechen på å brenne seg opp.. Bensinpumpe ledningen ble glodvarm hvertfall.. ser ut til at eneste måten å få dette til å gå skikkelig på snart er å røske ut motor og ledninger og gå g60 motor og digifant. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 lurte på å handle meg haltech selv,men er det ikkje noe greier det altså!?eg hadde tenkt å kvitte meg med digifant,for har bare problemer med det selv!!trimma på motoren i vinter å etter det er det jæ...ge tenningsproblemer!!tar jo bort hele gleden med å kjøre sprek bil!!!!:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Tror nok ikke det er selve haltechen som er problemet, er nok heller kablingen jeg har gjort og et halvveis ferdig map. Er hvertfall 100% sikker på at den vil gå som den skal når det har vært innom rulle og folk som kan dette. Men det er jo masse forskjellige sprut å velge mellom, haltech er midt på tv dyrt, Megasquirt er klart billigst og Autronic er vel noe av det dyrere... Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 lurte på å handle meg haltech selv,men er det ikkje noe greier det altså!?eg hadde tenkt å kvitte meg med digifant,for har bare problemer med det selv!!trimma på motoren i vinter å etter det er det jæ...ge tenningsproblemer!!tar jo bort hele gleden med å kjøre sprek bil!!!!:shake har du byttet chip etter trimmingen da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Så at du kanskje skulle selge denne ? Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Så at du kanskje skulle selge denne ? Den blir :D og er på veien i sommer! trenger en til og fra skole bil til høsten :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Pris du tenkte på når du evt skal selge den da ? :) Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 tror egentlig den blir usalgbar, Ender nok heller opp i deler da skal du se...men salg har jeg slått fra meg, jeg klarer nok å få den ferdig i løpet av sommeren og da må jeg kjøre til og fra skolen, hva bedre enn en grom golf da? så blir det kjedelig seat igjen i vinter Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 har du byttet chip etter trimmingen da? ja har det,men lurer på om me har funnet en løysning;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 endelig har jeg fått byttet foringer, tar alle i fremhjulsstillingen denne gangen, tror jeg heller betaler et verksted for å bytte de bak, orker ikke mere ligge under bilen å skru arbeid i denne omgang Så er Bredbåndslambdaen kommet, så denne er også montert, gfreit med lambda verdier og i tillegg kunne logge turtall nøyaktig, har satt meg som mål at denne bilen er å finne på treffet til VW auda klubben i september, Ellers fant jeg litt caliper lakk liggende i garasjen og lakket, egentlig litt flau over at jeg gadd da ikke noe syntest gjennom felgene mine uansett, Men så er jo denne bilen All show no go også, Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 hvorfor er den usalgbar? Jeg syns den er nydelig og kunne gjerne ha tenkt meg den. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 hvorfor er den usalgbar? Jeg syns den er nydelig og kunne gjerne ha tenkt meg den. usalgbar da prisen jeg føler jeg må ha for den blir veldig mye høyere enn hva noen er villige til å betale for en golf 2, Derfor kommer nok denne bilen aldri til å bli solgt hel, Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Fikk bursdagsgave idag, ganske narturlig siden det er bursdagen min.. men hvertfall.. har ikke gjort en skrue på bilen i hele sommer, men føler for å få den ferdig nå.. Showskilt :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Gratulerer med dagen! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Gratulerer med dagen! Meget mange takk.:D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg