Gå til innhold

Prosjekt! Jesus (DGS gjennoppstår)

Ranger emnet


smallboy

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

PÅ tide med en Update... Det går tregt dette her... Men nå er det jo vinter og det er jo da det skjer...

 

Et tappert forsøk på å få motoren i Donorbilen ble gitt opp her om dagen, så jeg og Joachim(ja denne vinteren skal han hjelpe meg) Fikk tatt bilen inn på Verkstedet, for å lete etter feil.....

 

DSC00189.jpg

 

her er vi igang med demontering av vitale deler...

 

DSC00232.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk som sagt tak i en 1,8 forgasser maskin fra en golf 2 som vi skulle plukke litt deler av.. Saken er at jeg må ha donor bilen til å gå et par mnd bare, imens jeg legger min sjel i Karrossen som skal brukes videre i prosjektet. og fordi jeg har et prosjekt av annet merke som skal gjøres i vinter.

 

Vi, Ekkoj og jeg demonterte igår to motorer og gjennskapte dette som en komplett som forhåpentligvis vil starte i dag.

 

DSC00271.jpg

 

Det er godt vi har stort gulv å rote på..

 

DSC00272.jpg

DSC00273.jpg

 

:nana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk som sagt tak i en 1,8 forgasser maskin fra en golf 2 som vi skulle plukke litt deler av.. Saken er at jeg må ha donor bilen til å gå et par mnd bare, imens jeg legger min sjel i Karrossen som skal brukes videre i prosjektet. og fordi jeg har et prosjekt av annet merke som skal gjøres i vinter.

 

Vi, Ekkoj og jeg demonterte igår to motorer og gjennskapte dette som en komplett som forhåpentligvis vil starte i dag.

 

DSC00271.jpg

 

Det er godt vi har stort gulv å rote på..

 

DSC00272.jpg

DSC00273.jpg

 

:nana:

 

Bra du skrev forhåpentligvis da :lol:

neida dette går nok greit....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

NOW WE ARE UP AND RUNNING!! :boxers

 

Og med det så mener jeg: nå er vi i gang....

 

Det har vært fryktlig mye fram og tilbake med denne bilen.... først ditt, og så datt, så V8, så 8V... Nå har jeg tatt till fornuft å kjøpt en 16V KR motor. Så da bør det vel bli litt greie på.. :partyon:

 

Jeg og eKKOJ begynte i går kveld/Natt med å hente inn igjen bilen far kulda.. Jeg må jo begynne med rustsveisinga snart hvis jeg skal bli ferdig til våren..

DSC00467.jpg

 

Dette dukket opp på verkstedet på onsdag:

DSC00469.jpg

 

Nytt sveiseapparat jo!! :pray ikke så værst gromt heller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår