Gå til innhold

Prosjekt! Jesus (DGS gjennoppstår)

Ranger emnet


smallboy

Anbefalte innlegg

Hei alle gutter og jenter..

 

Da er nye planer lagt for Det Gode Selskab!

 

Fra jeg og ekkoj kjøpte denne bilen av Die Aller Værste for 3/4 år siden har planene vært å bygge denne bilen med bakmontert V8...

 

hmm etter mye tenking fra og tilbake har jeg slått fra meg den tanken om å prøve å få skilter på dette...

 

I morgen hentes en -81 Gti som skal brukes som donorbil og bringe DGS tilbake til liv.

 

Slik så bilen ut når vi hentet den:

Golf_1522.jpg

 

Siden ekkoj skulle bruke denne bilen som donorbil?? ble diverse tiltak iverksatt:

DGS_001.sized.jpg

Golf_1585.jpg

DGS_015.sized.jpg

 

Planen er nå videre: siden bilen står fullstendig ribba for det meste skal rusta drepes. det er ikke veldig mye men, det er en gammel bil så litt er det jo.

 

Hvordan sluttresultatet skal bli er det ingen som vet enda, bortsett fra at felgene har jeg. 8 x 15 Compomotive.

 

senking blir det helt sikkert. Det er en som har lært meg at "ubrukelig lav is the only way"

 

Bilder av donorbilen kommer i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ekkoj har rett i ryktene som er spredd....

 

idag hentet vi Donor bilen:

DSC00103.jpg

 

Info om denne.. -81 modell Gti. Km stand er ifølge måleren ca225000 men selger sa at motoren har gått bare 160000 cirkus.. Bilen er originalt en 1,6 men det sitter en 1,8 motor i den nå..

 

DSC00104.jpg

 

Rusten??? ikke noe særlig.. kun overflate...: vinke :

 

DSC00105.jpg

DSC00106.jpg

 

Interiøret er relativt bra, men det er ett hull i førerstolen på venstre siden..

 

DSC00107.jpg

DSC00108.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg okkuperte Stian til å hente prosjekt rustfri idag, så fikk vi gjort en liten innsats på Prosjekt Jesus idag...

 

Vi var innom Øverby Kustom og leverte 4 stk compomotive MO i 8X15 for å dreie opp senterhullet til å passe på einserens nav.

 

rustfri008tc8.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår