OleJohnny Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Tror det er snakk om en enda sportsligere versjon med V10er fra Gallardo. Var snakk om 450 hk for å ikke ta kunder fra gallardo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 450 er jo også igjen meningsløst, mente å ha lest noe om at den fikk 700-800hk elns i tysk blad, muligens sportauto? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 The idea of a mid-engine supercar is not new to Audi, they made two concept cars in 1991 including the Avushttp://www.supercars.net/VC?id=92'>http://www.supercars.net/VC?id=92 and Spyder http://www.supercars.net/VC?id=3568'>http://www.supercars.net/VC?id=3568 But where the Avus had a wooden-immitation engine the newest Audi has a 420 BHP V8 which is why it is unfairly labelled a 'wives car'. http://www.supercars.net/ Audi har også nye S6 med 5,2l fra lamborghini som de kan slenge opp i den om de har plass :) CalibR :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 er vel en GT bil, men var det ikke snakk om V10 i denne her? så den under testing på nurburgring i juli og så ut til å være morsomt satt opp, men 0-100 på 4.6 er rett og slett ikke nok til å være supersportsbil. da handler folk heller en m5, m6 eller 911 med bakseter og god bagasjeplass! Mye folk på "bilkort-stadiet" her som ser seg totalt blind på tall på toppfart og 0-100 km/t ser jeg ;) De som mener er Lambo Murcelago, Gallardo, Ferrari eller en Audi R8 ikke er noe mer enn en taksenka BMW M5 har vel ikke helt skjønt poenget med en supersportsbil... Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Fronten falt ikkje heilt i smak hos meg, men var ikkje så aller værst sånn sett. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Mye folk på "bilkort-stadiet" her som ser seg totalt blind på tall på toppfart og 0-100 km/t ser jeg ;) De som mener er Lambo Murcelago, Gallardo, Ferrari eller en Audi R8 ikke er noe mer enn en taksenka BMW M5 har vel ikke helt skjønt poenget med en supersportsbil... tror du har missforstått litt R8 er rask ja .. men tregere enn ALLE konkurentene og tilogmed bilen den er bygget på .. den er rett og slett ikke en slik supersportsbil den skulle være.- de hypet den bilen så syt at folk trodde den skulle være raskere enn en enzo... og så viste det seg at den var tregere enn en 360 (de gammle baby ferrarien) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Gratulerer, Audi, med enda en fiasko (etter min mening) :D Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 tror du har missforstått littR8 er rask ja .. men tregere enn ALLE konkurentene og tilogmed bilen den er bygget på .. den er rett og slett ikke en slik supersportsbil den skulle være.- de hypet den bilen så syt at folk trodde den skulle være raskere enn en enzo... og så viste det seg at den var tregere enn en 360 (de gammle baby ferrarien) Hvis man mener enhver sportsbil eller supersportsbil som kommer på markedet MÅ ha 0,1 sek mindre tid 0-100 km/t og 1 km/t høyere toppfart enn konkurrentene, så hadde vi i løpet av noen få mnd nådd "grensene" for hva som er mulig mht å kombinere vanlig bruk og ekstreme egenskaper. For å si det sånn, det ville ikke vært noe vits å gi ut noen ny modell for Lambo, Ferrari eller Porsche før de klarte å slå 0-100 på 2,9 sek og 400 km/t toppfart som Bugatti Veyron har... Er det sånn i virkeligheten eller er det bare folk LAAANGT utenfor kjøpegruppa som er på bilkortstadiet og tenker sånn? Er nok sistnevnte ja ;) Hvem er det som har hypet R8 så inmari mye da? Er selv med VAG klubben og hadde ikke hørt om bilen før i sommer... Til de som mener Audi har så mye fiasko for tida, litt rart å tenke på at Audi har rekordstor markedsandel i både Norge og Europa da...:rs4 Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Skru opp høytallerne, å hør den syke lyden av eksosstøyen når den kjører rundt banen! Vet ikke om den har blitt postet her før Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Gikk det ikke noen rykter om at denne skulle komme med v10 tdi motor som en spinnoff til audis le mans satsning? Kunne vært litt tøft, 400hk og 800nm.... giring er oppskrytt :D Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeenar Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Var ikke helt feil den nei, men tipper stiv pris :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Bilen er jo drit pen ingen tvil om det. og koster vel fort en halv mill mindre enn en 430!!! Kommer vel med v10 til høsten om jeg ikke husker feil og da med 500++ hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Bilen er jo drit pen ingen tvil om det. og koster vel fort en halv mill mindre enn en 430!!!Kommer vel med v10 til høsten om jeg ikke husker feil og da med 500++ hk Synes bilen var kjempe-tøff jeg skikkelig superbil-stuk utifra min mening. For de som har NFS:Carbon så anbefaler jeg dem å bli fort ferdig med det og prøvekjøre den på spillet :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Gikk det ikke noen rykter om at denne skulle komme med v10 tdi motor som en spinnoff til audis le mans satsning?Kunne vært litt tøft, 400hk og 800nm.... giring er oppskrytt :D Da tror jeg heller den kommer som V12 TDI med 500 hk/1000 NM. Samme motor som kommer til Q7. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Den var jo fryktelig fin da, men blir litt sånn TT "Se på meg!! Jeg har sportsbil!! SE PÅ MEG!!!" Hvis jeg skulle hatt en superbil, så ville jeg selfølgelig at alle skulle se på meg...det ligger lissom i prisen av en slik bil det!;)..en bonus kan man kalle det... Liker man ikke oppmerksomhet, lar man være å kjøpe superbiler, og heller kjøpe en mer diskrè AMG, RS/S eller M.... Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg