Dawg Dee-Lux Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 ZT-reg, det gikk en E36 i hammerfest med ZX, underlig da det ikke var en BMW forhandler der på den tiden, og import var heelt utenkelig. Svaret var selvfølgelig at den var tatt inn som flyttegods. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Kom vi frem til hva som var feilene her eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 At fyren som eier denne heter Jostein og går i klassen min? ;) Edit: Tatt ved Rema 1000, Snorresgate i Narvik ja? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 fannt 3 feil jeg! b,m og w.. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isbilen Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Den har ikke Lexus-lykter og M3 speil :P Ehm men jeg håper for guds skyld at ikke alle her seriøst mener at Lexus baklykter er pent??!! :puke: Siter - All klaring er god klaring - 1986 Golf Cabriolet 1967 VW 1300 Blitzkrieg Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Ehm men jeg håper for guds skyld at ikke alle her seriøst mener at Lexus baklykter er pent??!! :puke: mer at i følge alle bitre volvofolk så finnes det ikke en e36 uten lexus baklykter og m3 speil. Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 mer at i følge alle bitre volvofolk så finnes det ikke en e36 uten lexus baklykter og m3 speil. BMW skulle vært levert med b21 også, knallmotor! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hull i veggen på bygget? Feil å sette bilen rett ved et kamera når man gjør et innbrudd? :doh Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 BMW skulle vært levert med b21 også, knallmotor! Kan ikke si noe sånt, det er en altfor bra motor til å sitte i en sånn bil :volvopower: Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hva faen er feilene? Klassekompisen min lurer! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hva faen er feilene? Klassekompisen min lurer! Se lengre opp i tråden, har jo svart allerede :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Se lengre opp i tråden, har jo svart allerede :P Gidda du virkelig ta bilde, laste opp, lage tråd, og styre for å fortelle folk at det er feil med takstativ på en BMW? Du går vel romteknikk eller noe på HIN tydeligvis.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hehe, nei, går på Oscars ;) Du har kanskje sett meg kjørende i en rød Mazda som høres ut som et jetfly? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Gidda du virkelig ta bilde, laste opp, lage tråd, og styre for å fortelle folk at det er feil med takstativ på en BMW? Du går vel romteknikk eller noe på HIN tydeligvis.. Enig der, blir omtrent som å legge ut bilde av en bil som trekker en henger og spørre etter feil. Så er det hengern og hengerfestet som er feilene.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Neinei bare glem det da!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg