Gå til innhold

Video: Team Heckschläude på Picoracing-treff

Ranger emnet


ton

Anbefalte innlegg

Legger ut en liten film av ha|||on og meg fra treffet til picoracing den 1. september. Ble en veldig enkel og ærlig film, med mye in/onboard. Havnet på Google som vanlig, så er dårlig kvalitet og lite nedlastningsmuligheter...

 

pico.jpg

Link til Video Google

 

Legg merke til stellet til ha|||on etter depotsletta, ca 5:30 ut i filmen... Spenstig! :m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge gutta:thumb

 

Satser stort på 21 okt, ton? (Bur?)

 

Takk mister! Satser ikke veldig stort da, men gleder meg veeeldig...:m'm: Er jo tross alt årets høydepunkt, iallefall sånn jeg ser det! Holder på å gjør klar for sveising av bur nå. Bilen ser litt trist ut om dagen må jeg si. Kommer forhåpentligvis sterkere tilbake mot slutten av måneden..

HPIM0252.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ton: Top work, både når det gjelder film og bil! Hihi, er det bare jeg som føler at vi er litt sånn småfnisete på filmen? :D

 

-Supraguy-: Det er ikke koblet til noen ekstern mic til kameraet, bruker bare den innebygde. Artig at du liker lyden! Jeg liker lyden jeg også, bortsett fra at det kanskje kan bli litt mye lyd når man kjører langtur klokka to på natta og passasjeren prøver å sove... Men så var vel heller aldri meninga at det skulle være en campingbil. :D

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ton: Top work, både når det gjelder film og bil! Hihi, er det bare jeg som føler at vi er litt sånn småfnisete på filmen? :D

 

-Supraguy-: Det er ikke koblet til noen ekstern mic til kameraet, bruker bare den innebygde. Artig at du liker lyden! Jeg liker lyden jeg også, bortsett fra at det kanskje kan bli litt mye lyd når man kjører langtur klokka to på natta og passasjeren prøver å sove... Men så var vel heller aldri meninga at det skulle være en campingbil. :D

 

Bra kjøring gutta, skikkelig artig å se på ihvertfall.

Hehe, ikke rart det er mye lyd INNE i den bilen. Vi så jo rett ned på asfalten når vi tok ut teppe...Hull i eksosen har du å :fatality:

-Strøken BMW 320i (bruksbil) Ser etter s50 motor (e36 m3 3 liter) noen som har??

-Volvo 240 89mod (solgt)

-BMW E30 323 rieger GTS (solgt)

-Golf 2 90mod (solgt)

-Honda NSR 125 (180ccm) (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår