Gå til innhold

Selges: Pioneer AVH-P5700dvd m/skjerm: 6000kr

Ranger emnet


Nutcaze

Anbefalte innlegg

Det følger vel ikke med en boks der alle ledninger skal inn osv, det skjer vel bak spilleren som de aller fleste spillere? Tenker på ISO kontakt, RCA ledninger m.m

 

Hvordan er kvaliteten på lyden på musikkvideoene kontra vanlig mp3 filer da?

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det følger vel ikke med en boks der alle ledninger skal inn osv, det skjer vel bak spilleren som de aller fleste spillere? Tenker på ISO kontakt, RCA ledninger m.m

 

Hvordan er kvaliteten på lyden på musikkvideoene kontra vanlig mp3 filer da?

 

Nei, alt foregår bak spiller'n, det er sinnsykt mange tilkoblingsmuligheter! Aldri sett så mye ledinger:P. Det kan du lese om på pioneer, orker ikke ramse opp alle utganger og innganger:p

Jeg syns det er like bra lyd uansett hva man spiller! Men nå kommer jo det ann på kvaliteten på filmene/mp3 man har lastet ned;)

Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell

Keep It Tidy!

Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, skjønner hva du mener! :thumb

 

Noen personlige haker med denne spilleren er at den ikke har dreibar volumkontroll og at det er litt kjedelig layout med tanke på avspilling av musikken, blå bakgrunn med hvit kjip skrift..

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, skjønner hva du mener! :thumb

 

Noen personlige haker med denne spilleren er at den ikke har dreibar volumkontroll og at det er litt kjedelig layout med tanke på avspilling av musikken, blå bakgrunn med hvit kjip skrift..

 

Der må jeg si meg litt enig, derfor har jeg MANGE musikkvideoer i bilen!! Men hvis jeg ikke for solgt den, så går jeg heller til innkjøp av fjernkontroll som koster 300,-. Og vehicle dynamics processor når jeg får litt peng igjen, så er den straks piffa opp en hel del!:D

 

Du har også "skjermsparer" i stedet for og vise mp3 filer, så går det noen hvite streker fram og tilbake osv. Vanskelig og forklare, uansett er det ikke noe "woow" akkurat. Men sangen som spilles står fortsatt på toppen der uansett.

Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell

Keep It Tidy!

Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der må jeg si meg litt enig, derfor har jeg MANGE musikkvideoer i bilen!! Men hvis jeg ikke for solgt den, så går jeg heller til innkjøp av fjernkontroll som koster 300,-. Og vehicle dynamics processor når jeg får litt peng igjen, så er den straks piffa opp en hel del!:D

 

Du har også "skjermsparer" i stedet for og vise mp3 filer, så går det noen hvite streker fram og tilbake osv. Vanskelig og forklare, uansett er det ikke noe "woow" akkurat. Men sangen som spilles står fortsatt på toppen der uansett.

 

Hvordan er det å treffes i Drammen imårra for en liten demo? ;) Uansset, så lar jeg deg høre fra meg imårra..:) Skal sove på det...:thumb

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å treffes i Drammen imårra for en liten demo? ;) Uansset, så lar jeg deg høre fra meg imårra..:) Skal sove på det...:thumb

Ja, det er greit. Men det må bli før 12.00 eller etter 20.00, for da er jeg ferdig på jobb. Skal innom bilia og få takst på skadene på bilen min i mellom tiden:p

Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell

Keep It Tidy!

Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår