Gå til innhold

Selges: Pioneer AVH-P5700dvd m/skjerm: 6000kr

Ranger emnet


Nutcaze

Anbefalte innlegg

7000 er for mye foe n slik spiller. koster 8000 ny nå på torshov

 

Den koster 9999,- på thorshov;), eller hvertfall for under 1mnd siden. Og tviler de har sett ned prisen med 2000kr på denne tiden. Jeg kan ha veldig feil men.

Så er denne ikke brukt 1mnd engang, er full garanti og orginal embalasje. Så 7000 burde være grei pris

Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell

Keep It Tidy!

Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg bilder, men selges pga at jeg trenger penger. Har hatt et uhell med bilen:p

 

Yes, takk for bildene forresten! Er fortsatt litt usikker jeg, på om jeg skal ha DVD-spiller i det hele tatt..?! :doh

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, takk for bildene forresten! Er fortsatt litt usikker jeg, på om jeg skal ha DVD-spiller i det hele tatt..?! :doh

 

Ja, det må nesten du bestemme deg for;). Det som er genialt er at det er sinnsykt lett og finne mp3 sanger og velge folder + at du får så sinnsykt mye ekstra utstyr til den spillern, GPS, Vehicle Dynamics Processor+++. Sjekk ut hjemmesiden til pioneer.no og se på alt du kan plugge i den!:D

Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell

Keep It Tidy!

Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest om det! :thumb Men tenkte, hvor ofte ser man på filmer i bilen? Blir kanskje musikkvideoer som blir mest aktuelt da, hmm..

Jeg kjører stort sett bare musikkvideoer som er brent ut i Dvd format, mange videoer på 1 cd:D. Det er det som er synd, den spiller ikke av filmer med mindre de er brent ut i DvD eller SvCd format. Ellers er jeg storfornøyd, masse lyd innstillinger som gjør at jeg har sinnsykt ren og fin lyd, samtidig vill bass, da det er egen RCA sub utgang som man stiller uavhengig av frontsett osv

Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell

Keep It Tidy!

Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår