Kastel Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1249061 Fri omreg på den Penta felger nye dekk osv byttes i 240 stv eller mb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hmm, må si det fristet litt :p Lenge til den skal inn på neste eu kontroll? Kan du legge ut bilde av bulken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 skru opp prisen litt da... du har da ikke noen grunn til og selge så billig... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Vil si at hans pris er mer realistisk enn enkelte andre 240'er som selges. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 hadde jeg bare hatt penger stående på konto til bruksbil.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Selger den til den prisen for det er 2 forsjelige kvit farger på grunn av tidligere hærverk på bilen viser ikke på av stand.Bulken på døra den tror jeg ikke kan rettest men det kryr jo av 240i deler overalt.Bilen er bra stand bra for rust å motoren går pent .Noe småfixs er det det feks feste gearkassemansjetten der med konsollen å litt sånn små pjask.Selger pga nytt bilkjøp:P har hatt bilen i 3 uker men fikk eit tilbud jeg ikke kunne si nei til så jeg sitter igjen med 2 biler:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Vil si at hans pris er mer realistisk enn enkelte andre 240'er som selges. :p jeg averterte en 245 i sommer, prøvde meg på 20k. syntes at siden den var så rusten å var egentlig tenkt til å slaktes.. bilen gikk for 25k etter en liten budrunde. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja men såg bilen bra ut ?noen går for hvordan bilen ser ut i lakken osv å driter i å leitte etter rust.Men men :P Den jeg har er i hverfall ikke opprustet å aldri blitt sveiset på det er en fordel men det er lakken som øddlegger:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ps:er eu godkjent til 2007 april mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Solgt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg