Audi-Rong Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 heisann. lurer på om det vil lønnes seg og importere biler i fra tyskland og sveits m.m i prisklassen 10-100000? kan noen feks regne ut til meg visst jeg kjøper en nissan 200 sx for 10000 kr hvor mye det vil koste og få den ferdig registrert på norske skilter? ps: kjekt visst noen kan linke til noen sider som har mye rimelig, (tysken min er ikke serlig god heller:wonder: ) Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Tollkalkulator; http://toll.no/templates_TAD/RegistrationTax.aspx?id=79&epslanguage=NO Legg den summen på innkjøpssummen, så ser du hva det koster, så ser du hva lignende biler ligger på i Norge. :) Om det lønner seg kommer mye an på hvilken bil det er snakk om. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 heisann. lurer på om det vil lønnes seg og importere biler i fra tyskland og sveits m.m i prisklassen 10-100000?kan noen feks regne ut til meg visst jeg kjøper en nissan 200 sx for 10000 kr hvor mye det vil koste og få den ferdig registrert på norske skilter? ps: kjekt visst noen kan linke til noen sider som har mye rimelig, (tysken min er ikke serlig god heller:wonder: ) Når det gjelder import av biler fra tyskland (og sikkert andre land) er tyskland.org et bra sted å starte. Der finner man, i tillegg til kalkulator for å beregne engangsavgift, tips om hvor man skal lete, transportfirmaer, hvordan man unngår "feller" osv.. mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Vet det er en stor tråd her på forumet ang import fra tyskland, står mye nyttig i den, bruk søkfunksjonen! :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 ok,tusen takk for hjelp,ska sjekke ut disse sidene Siter Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 ca 40 000kr for en 1991 mod. 200sx s13 til 10 000kr. =) Ferdig på norske skilter..tok 1200kg i vekt..veier vel rundt 1200-1250kg hvis jeg ikke tar helt feil. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Vet det er en stor tråd her på forumet ang import fra tyskland, står mye nyttig i den, bruk søkfunksjonen! :) var ikke det for bilsterio? mulig det var begge mehn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 SØK, og du skal finne :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg