Gå til innhold

Plakat av sin egen bil

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Nå er printeren i hus og vi har fått testet den litt og det ser bra ut så langt. Vi mangler bare en god emballasjetype for å sende plakatene i. Vi prøver å få tak i papprør i rett størrelse slik at de kan sendes som brev, pluss at de ikke skal være så dyre. Unødvendig at det skal koste masse penger i frakt/emballasje. Vi kommer til å "lansere" en enkel nettside der man bestiller og betaler for produktene når dette er på plass.

 

Rør ville jeg ikke ha brukt, iallefall ikke sendt som pakke. Du vet kanskje at posten tar 80 kr i tillegg viss den har rørform? :D Jeg skal forresten ha en plakat ;)

 

Pristillegg for spesialgods - kontantkunder - 01.01.2006

 

 

Kr 80,- (inklusive merverdiavgift) for pakker med lengde over 120 cm, bredde over 60 cm og/eller høyde over 60 cm. Det samme gjelder for pakker uten ytre emballasje og for pakker i rulleform.

 

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Porto: Hvis man får rør med total "postlengde" under 104cm(Lengde pluss dobbelt tverrsnitt) går den som brev. I firkantrør må lengde pluss bredde pluss høyde ikke overstige 85cm for å gå som brev. Dette er ved sendinger hos Posten. Får håpe hun jeg snakket med hos postens kundesenter visste hva hun pratet om da:p

 

Pris: Selvsagt vil noen være billigere og andre dyrere, men som de fleste sikkert vet er det ofte en sammenheng mellom pris og kvalitet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

w6400/w8400 leverer kvalitet tilsvarende de beste fotoblekkskriverne på markedet. Hvis du bruker Poster Artist som følger med vil du se at du faktisk ikke trenger så mange pixler for å få gode resultater. Du kommer langt med filer fra et 4Mp kamera. Når det gjelder prisen er det ingenting å si på den. Det er ikke uvanlig med priser rundt 700.- for samme produktet.

Jeg jobber for Canon og kobler opp disse plotterne for kundene våre. De fleste av dem selger det de produserer på plotterne, og ~250.- for en 60x100 er en meget fair pris.

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil vi får en nettside opp å gå kan vi begynne å lage noen plakater til dere her på forumet.

 

Prisen blir:

 

60x40 cm blir 249.-

 

90x60 cm blir 349.- (Obs dette er veldig stort...)

 

Frakt på 49.- tilkommer. Ved bestilling av mer enn 1 stk. plakat dekker vi fraktkostnadene i Norge.

 

Plakatene selges av Organisasjonen Sommertreff i første omgang, og vi godtar inntil videre kun forhåndsbetaling til kontonr:

6428.05.15769

 

Slik bestiller du en plakat.

 

1. Send oss bildet du vil bruke på morten@sommertreff.no sammen med Navn adresse ønsket størrelse, antall plakater osv.

Har du store bilder (10mb og oppover er det ønskelig at du laster opp bildet på nett og sender oss link.)

 

2. Du mottar en bekreftelse på bestillingen, samt total pris på produktet og når vi har mottatt betalingen lager vi plakaten og sender den.

Husk og merk betalingen med NAVNET DITT:)

 

Spørsmål ellers rettes til morten@sommertreff.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en glimrende ide. Jobber selv i et grafisk firma på fritiden, og vi kunne nok laget det billigere, men ofte når folk bare skal han en eller to plakater, så takker de nei. I tillegg så er det i posten det blir dyrt. På min jobb bruker vi papp trekanthylser, de sendes i posten med en vekt intil 3kg for 51 kroner.

Mulig jeg vil ha en plakat senere:=)

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår