Gå til innhold

Min nydelige 90 mod G60

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

har fått i singellykt grill med grillist til den også nå!

og sota hovedlykter i klarglass.... noen som veit hvordan det blir med langlysene når jeg tar bort lysene i grillen? vil langlysene bli i hovedlyktene da eller må jeg koble om noe?

 

Du har nok langlys i hovedlysa uansett vil jeg tro.

85 Audi 80 GTE Quattro

86 Golf 2 Turbo Diesel

Rallvogn: Volvo 244 2,1

87 Golf 2 Syncro

86 Golf 2 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er litt usikker på det siden lysene blir mye kraftigere når jeg HOLDER inn lyshornet enn når jeg har på KUN langlys..... men dette ser jeg vel når jeg tar av grill lykktene :) blir ikke montert før etter lakkeringa for må¨jo få lakkert grillista også.

skal ta ut kompressoren samtidig med lakkeringa tenker jeg å få på et større laddehjul! litt vel rått med 60mm mente de :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt usikker på det siden lysene blir mye kraftigere når jeg HOLDER inn lyshornet enn når jeg har på KUN langlys..... men dette ser jeg vel når jeg tar av grill lykktene :)

Mener dette er pga at det er stort spenningsfall over bryteren.. når du holder den inne blir det bedre kontakt.. slik var den jeg hadde helt til jeg la opp lysene via rele..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel heller det at lyktene dine har en vanlig H4 pære.. og da slukker nærlysdelen av pæra når du tenner langlysene.. men om du holder inne bryteren, så "tvangskjører" du begge glødetrådene, så du har tent både nær og fjernlys samtidig... skjønner?!

Var ikke slik på min i hvertfall.. eneste måten jeg fikk begge "trådene" til å lyse var ved og kjøre med nærlys for og så skru på langlysene og holde de inne.. men men.. er ikke så viktig.. legg opp rele til lysene dine du, da får du mye bedre lys=)

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke slik på min i hvertfall.. eneste måten jeg fikk begge "trådene" til å lyse var ved og kjøre med nærlys for og så skru på langlysene og holde de inne.. men men.. er ikke så viktig.. legg opp rele til lysene dine du, da får du mye bedre lys=)

 

hehe...

Var jo akkurat det jeg prøvde å forklare her.. at du må kjøre med nærlys også holde langlysene inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

intrument som kutter ut pleier som regel å være på grunn av dårlig kontakt inn til intrumentet.. prøv å få av litt deksler slik at du kan fikle litt på det to store kontaktene inn til intrumentet og se om det hjelper når de kutter ut..

 

ja tanken slo meg litt da den kom å gikk igjen i går..... får håpe det er egenkontakt som går på turteller og kjørecomputeren da for da kan jo dette stemme

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan du være så snill å ta av de speila du har på nå? Den var mye penere med de andre..Liker ikke de nye speila du satte på den..Men nydelig bil uten tvil..

 

Mvh Odd Arild

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår