Gå til innhold

MÅ SEES! å skratt! bf i anna verson!

Ranger emnet


MGR

Anbefalte innlegg

utrolig morsomt... pleier å gå i sånn humor av og til og denne siden kom på skjermen i et passende øyeblikk.. holdt på å le meg skvett ihjel..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må le ass..

 

"" Fittefyller at jeg for et par uker siden knullte meg min første bil, en Opel "Trekuk" Vectra B 96mod tenkte jeg å legge ut litt om bilen og suger suger.

 

Det jeg skal gjengpule er: Først og fremst bakpule anlegg, gjengpule, svimepuler, evt noe plastikk rundt om.

""

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må le ass..

 

"" Fittefyller at jeg for et par uker siden knullte meg min første bil, en Opel "Trekuk" Vectra B 96mod tenkte jeg å legge ut litt om bilen og suger suger.

 

Det jeg skal gjengpule er: Først og fremst bakpule anlegg, gjengpule, svimepuler, evt noe plastikk rundt om.

""

 

*Ler!* Så ufattelig moro:D

 

"Litt OT, men har sett bilen din likpule grafser her i Bærum, Ingrid!"

 

Så ufattelig moro, lattertårene bare triller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh.. tror jeg får ta turen til dokka gatebiltreff likevel!

 

 

 

Program:

 

* 08.00 påmeldingen møljejukker får knulling.

 

*09.30-09.45 svelgte på startplata.

 

* 10.00-10.15 presentasjon av grøfteknuller og grafsere for publikum.

 

* 10.15-10.30 oppvisningskjøring med supermotard (knut Åsødegård med venner)

 

*10.30-11.00 Banekjøring

 

*11.00-11.30 Fittefylling

 

*11.30-12.00 Supermotard

 

*12.00-12.45 Banekjøring

 

*12.45-13.30 Fittefylling

 

*13.30-13.45 Supermotard

 

*13.45-14.15 Banekjøring

 

*14.15-14.45 Rævslikking

 

*14.45-15.00 Supermotard

 

*15.00-16.00 Breisladdkonkuranse

 

*16.00-16.30 Fittepryling/drifting blandet.

 

*16.30-16.45 Burnout i langsvingen hehe

 

*16.45-17.00 Premieutdeling

 

* 17.00 stevne slutt

 

 

Gratis inngang for barn fittepryler 12 år

 

inngang får voksne kr 100

 

e ut bil kr 50

 

kjøring kr 200

 

Det er lov med prøveskilte

 

Påbudt med hjelm

 

 

Har også bedt inn likpule av de tarmfreste i gatebilmiljøet i norge , kukspruter flaskeknulle info om det romperesere når det blir avklart hvem som kommer .

 

Har invitert Kenneth "Anal" Moen , Fredrik "Stålkuk" Sørlie , Ole "Slingrefitte" Kristian Smidesang , Rolf "Fluffy pung" Klypen for og fittefylle noen..

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjengpuler inn en liten proskjekt tråd her, blir bare et mini proskjekt.

 

Bilen har idag:

Ukjent chip 200hk

DEFA Alarm

M3 spoiler

S-line skamknuller

RS4 II 19"

Weitech "Up the Arse" Hicon-GT rævslikker

 

På vei:

--

 

Driter:

Sote alle ruter + solfilmbanner

Effektanlegg

Rieger "The-Champ" Infinty pule

Fittefyller med kjørecomputer

 

Kan vel også legge til at jeg har holdt på proskjekt TurboSmart Dualport rævkjøre-sirk dump. Mindre velykka og bilen kukksprenge ikke gå på tomgang, så den er demontert å solgt..

 

Knuller ved noen driter av bilen.

:D

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bredda fiste i Sarpsborg [Rævkjøre bilde]

Hei,

 

Spotta en Pule GT-R R33 på Moensletta i Sarpsborg. Den var bredda, jukke HKS intercooler i fronten, og den hadde en likpule bak. Den var også lakkert i Midnight "Fjellkuk" Jukke. Prøveskilter.

 

Jungeltelegrafen sier at fittepryle har stått litt hos Jenspeed.

 

Noen som veit noe om runke bilen?

 

Det er nok kakimotoen til Olson, den er nettopp kukksprenget og går GODT! Jeg sier jukke bremseresultat, dette får eieren eventuelt legge ut selv.

 

Denne right?

 

Hahaha:D

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en: Heftig diskusjon angående LFS:D

 

Suge.. Jeg lasta det ned, men sliter litt med kjøringa.. var enklere med musa, men har noen av sprengpule noen tips? Blei litt fort lei...

 

Det blei jo heilt latterlig.. På en tvangspule masturberte æ å få til en fin lang drift.. men så poppa dekka.. Skal det være så vanskelig? Hva er det suget blir brukt til..? Hvorfor skamknuller folk det? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

 

Et er ikke så vanskelig, du har bare missforstått litt

først kjøper du ratt å pedaler da får du et heilt anna syn

me tastatur feks: fittefyller du høgrepila så tafser den automatisk heilt om, og da har du jo ikke grep elr no..du må sædslikke styre litt å litt..så dette fittefyllet må så å sei knulles med ratt&skamknuller, dog jeg kjenner en del som kan å kjøre me tastatur også..

lykketil!

Hva slags ratt har jukke da? Hva er å nevepule? Hvordan er det med montering og plassering av ratt.? Grøfteknuller man stol og bord.=)

jeg har et enkelt et fra komplett.no.. ca 700kr mener jeg å skamknulle det var..jukkes der du har tastaturet framom deg sånn ca er på en måte ei forderve som følger med som du strammer til..og kjøp deg heile suget! koster 150kr elr no å kjøpe online..da får du tilgang til sædslikke de sprengpule som er der og banene ! (om du forderve har gjort det)

 

Fikk det til å kuksprute nå. Zippa det på feil måte.

Noen som tar på seg å hoste en bilforumet møljejukker da?

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår