Gå til innhold

[Bilder] Merce (Testarossa style) i Kr.sand (sørlandsparken)

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen bør ta vare på den bilen. Hehe.. Jeg er faktisk litt seriøs. Sier heller ikke at bilen er speiselt vakker. Men, det er en skikkelig nostalgitripp for oss som opplevde -80 tallet på godt og vondt.

 

Tenk dere selv om 20 år og F&F-trenden er over for lenge siden. Da blir det stas for dere å se igjen Lexus-lykter, carbon-vinger o.l da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fikk jo deilige 2 dørst coupe av disse bilene... der kunne man ha plastet opp :)

 

Nei det gjorde du ikke. Dette er en w201, ikke en w124. Dette er en MEGET spesiell bil, som andre har påpekt, orginal koenig. Litt av et håndtverk tørr jeg påstå. I dagens samfunn er ikke dette spes. pent, men tenk å komme rullende med 345 bakdekk og den stylinga tidlig på 80-tallet.

 

Denne bilen er det også Koenig som står for:

Brochu27.jpg

 

5727362710213200313611PM.jpg

 

5727362710213200313646PM.jpg

 

cc-04.jpg

 

cc-sl-schwarz-heck.jpg

 

Mere info: http://www.koenig-specials.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av bildene du posta var av særlig pene biler. Men sjekk den siste, luftinntak mellom hovedlys og blinklys fordi skjermene er bredda så mye(!!)

 

Spesielt ja, spesielt fint, hell no! :D

 

Kommer ann på øye som ser det. Design nå, kontra 80-tallet er to forskjellige verdener. Selv synes jeg den syyykt bredda w201en ser rimelig böse ut :partyon: Danker ut enhver opphora 106 i mi bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en i Strømmen for ett par år siden også. Var vel Hassan eller hva han het som kjørte den. (han som eide Rockwood). Prøver å huske fargen men mener den værken var burgunder eller grønn? Husker jeg så bilen med reservehjul en gang. Var vel 375 på ene siden bak og 195 på andre eller no. Så rimelig skakt ut bak der ja:) hehe. Synes de ser morro ut jeg. Og som nevnt tidligere hva er forskjellen på denne bilen og det barna våre sier om bilene vi kjører om 20-30 år. De skjønner sikkert heller ikke hva faen vi dreiv med.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å huske fargen men mener den værken var burgunder eller grønn?

 

 

Den var nok burg rød når den kjørte i strømmen. Så den der engang jeg og.

 

Det er nok den eneste av denne typen i norge.

 

Det var en nokså dyr bil engang.

De koenig bredde kittene ligger jo på 9 og 10000 euro for bare kittet pluss montering og lakkering!

Member of Team SB (THE REAL ONE)

 

 

YOUR IMAGINATION....

....OUR REALITY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk mb190 som 2 dørs kupe...

 

hvis eg ikkje tar helt feil..

går iallefall en 190kupe hær eg bor

 

Du tar feil. 190 ble aldri levert som 2dørs (fatter igrunn ikke hvorfor, ettersom BMW og E30 var w201s direkte konkurrent, og E30 kom i en nydelig 2 dørs variant) Men det finnes ombygde varianter. Dog ser de ikke spesielt bra ut ettersom døra bak bare er "fjernet". Blir gale proposisjoner. w124 ble deriomt levert som cupè.

 

Går det ikke en slik i Kristiansand?

Mener jeg så den på møtet utenfor senteret i juli.

 

Vet ikke helt hva jeg synes =P

 

Hvorfor skriver du i denne tråden igrunn? Les overskriften en gang til du.

Denne bilen vi snakker om går her i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår