thklinge Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har ingen lukte-produkter i min bil, og den lukter ikke noe spesiellt heller. Å holde den ren inni er vel alt som skal til, dog vil en litt eldre bil fort ha vært igjennom diverse hendelser som setter preg på aromaen. Å leie en våtvaskemaskin (ser ut som en støvsuger, men spruter og suger opp såpevann istedet) funker vel greit for å få renset både seter og matter i bilen. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jakter på en wonderbaum som lukter sinnsykt digg, men vet ikke hvilken farge d er.:shake Var en 240 på ingerstrand igår med jævli digg wonderbaum, hadde tenkt og spøøre hvilken d var. Men han freste avgårde når snuten kom..:shake hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Vaske med litt sitrus spray, fjerner mye gammel lukt og lukter bra selv. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Everfresh lukter ikke så galt. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 en diskre everfresh er knall.., eller ta med noen fjortisser i baksete. de lukter alltid fresh Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 det var ikke en dum i diè! å det gjør ike noe om de søler litt rusbrus heller. lukter ivertfall ikke like gale som 1 år gammelt øl. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hva er Everfresh for no? Hmm..:hvaskjera Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 pina colada wonderbaumen lukter digg, synes ihvertfall jeg da:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 pina colada wonderbaumen lukter digg, synes ihvertfall jeg da:) Er det den som er litt grønn og litt blå og litt gul osv ? Det er isåfal den eneste som fungerer Kjøpte en svart og hvit rutete (sjakk) Å fy faen den stinka Dårlig aftershave.. brakk meg når jeg åpna den Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Er det den som er litt grønn og litt blå og litt gul osv ? Det er isåfal den eneste som fungerer Kjøpte en svart og hvit rutete (sjakk) Å fy faen den stinka Dårlig aftershave.. brakk meg når jeg åpna den jepp, det mener jeg :) den med amerikanske flagget lukter akkurat det samme.. den har jeg i bilen:P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Du må jo ha wonderbaum da! :op: Og de skal henge i speilet :thumb hehe Jeg bruker Persika, den orange. Ganske god faktisk :) Men ellers har jo enkelte bensin stasjoner sånn "duft sak" med væske.. som koster 160, men de varer jo en stund :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 jeg har en søt ting hengende i speilet mitt, kjøpt på torshov til 69kr, er i en slik krukke nesten, med forskjellige figurer i.. akkurat nå er det en and som ligger å vaker, som får gjennomgå når housey sitter på med meg:rockets den lufter godt å ikke slik kjempe mye. Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hahah *ler* aldri sitti på med deg jeg :wonder: Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hahah, nei alldri. en dag så snur det vettu;) Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 persika gjør susen! vertfall etter ei hel falske vodka knustes i dørken!!! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg