dravard Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hallo. skal nå kjøpe en go del deler til min audi...og lurer på om noen kan anbefale noen som kan skaffe meg deler..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 EDIT: Leste feil i første posten. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Hva er det dere trenger? Kjenner 2 stk som har endel liggende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 har en coupe GT (samme karosseri som quattro) som jeg bruker som delebil, hva slags deler er du ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dravard Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 har en coupe GT (samme karosseri som quattro) som jeg bruker som delebil, hva slags deler er du ute etter? eg skal ut go sjå litt eg..det er endel delar eg trenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Har en bekjent som har komplette fangere og lister, panser, forstilling og bakstilling Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dravard Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 eg trur eg venter litt med og kjøpe brukt deler..får sikkert brukt for litt brukt deler og men eg tar kontakt seinere..det eg skal kjøpe forst er litt slite deler som eg skal kjøpe nytt..kor anbefaler dere at eg bør bestile deler...?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dravard Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 har en coupe GT (samme karosseri som quattro) som jeg bruker som delebil, hva slags deler er du ute etter? har du bensin pumpa og filter.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 noen som selger quattro girkasse mellomaksel og bakaksling? sorry for bruk av tråden din... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 har du bensin pumpa og filter.?? jepp, men den skal jeg bruke på quattroen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dravard Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 noken andre som har bensin pumpa og filter..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwatle Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Har en bekjent som har komplette fangere og lister, panser, forstilling og bakstilling Haisann.. Trenger Panser uten rust å minst mulig bulker til min URQ... Har du noe brukende? Send helst sms på 47015032 mvh Atle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snylter Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Jeg har en del deler liggende som jeg vil ha vekk! Siter www.kaleu-koch.de Was ist das, Mozart? Neee, das ist Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Når noen/dere ønsker å kjøpe deler, så lag heller en ny tråd der trådtittelen samsvarer med det dere er på jakt etter. Blir feil med en stor felles altomspennende ønskes-kjøpt-tråd. I tillegg er denne tråden over fem år gammel ;) 'snylter', lag er tråd under til salgs, er sikkert mange som kan ha bruk for det du vil kvitte deg med ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg