morten pettesen Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Noen som har noen tips for gode hjemme høytallere? Ett par tårn er ønskelig. Maks pris 10 k. Vet dette ikke er rette stedet å poste men er ingen andre steder hvor hifi karene henger rundt med like mye aktivitet. Lg LB1 L.E.D lcd kommer inn i leilig og er i svart piano så noe som matcher hadde vært fint. Kikket på CV sine 215 men mange synes de spiller dritt så da ble jeg i tvil. De kommer til å bli godt brukt på musikk som er type Korn, Slipknot, Rage Against The Machine samt kjerringa sin Trance, Techno, Dance, Rap etc. Så de bør være gode på bass også. Legg gjerne med noen linker og bilder. Takker Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 http://avforum.no/minhjemmekino/ Her kan du spørre om slikt. Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Klipsch kan kanskje være et alternativ: http://avforum.no/avtorget/showproduct.php/product/11058 Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Klipsch har en tendens til å bli litt slitsomme å høre på i lengden (min mening). Hør på Dali Suite 2.8, synes de er veldig gode som allround høyttaler. Kompletter gjerne med en sub etterhvert. -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Vet om flere bra høyttalere som spiller både pent og høyt, men de er nok desverre i en litt dyrere klasse om du skal ha kraftig bass også. men er lydkvalitet høyt prioritert her, eller er du mest ute etter noe mitt på treet som spiller ganske nøytralt og kraftig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Foreløpig er det ikke fokus på fin lyd, men heller litt mere action. Kikket på disse http://www.surround.no/product/6967/6983/421577/_XTZ_99_2.2_Version_2006.html men synes de virker for godt til å være sant til den prisen Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 XTZ har fått veldig godt rykte på seg, så er absolutt verdt å ta med i vurderingen. Har desverre ikke fått hørt dem selv. -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har hørt dali consept 8, og synes de spilt utrolig bra! hva med dali consept 10? om du tar kontakt med hifiklubben kan du få mulighet til å teste før du kjøper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Har hørt dali consept 8, og synes de spilt utrolig bra! hva med dali consept 10? om du tar kontakt med hifiklubben kan du få mulighet til å teste før du kjøper... Dali er fett det men de som jeg har spurt fniser når jeg sier metal musikk. Var vist ikke så egnet til det vistnok. Svoger har noen eldre Dali men de trykker ikke uten en sub. Så jeg tenkte også litt på denne http://www.lsound.no/nor/?side=info&id=1580 med litt billigere tårn Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Om du skal gå for billige tårn, så kan du f.eks se på dynavoice som visst nok skal være utrolig bra til prisen... enten m65 eller f6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jeg vil anbefale Usher de har en bra modell til under 10.000. Usher M700. Har denne oppi stua her spiller kjempe bra. Du nevnte at du ville ha noen høyttalere som er gode på bass. Disse høyttalerene trøkker ekstremt bra i tilegg til at de spiller veldigt "rett", veldigt klart å fint å en herrlig stramm bass. Veldigt fin balanse i lydbildet å får fram ekstremt mange detaljer i musikken til å være en så billig høyttaler. spiller også mer en høyt nokk. Tåler å spille på veldigt høye volumer. Før lå disse høyttalerene på over 15.000 nå ligger de vell på rundt 8000. Kjempe bra kjøp. I følge selgeren. Så har importøren presset prisen veldigt ned. For å kunne tilby en rimelig ungdomshøyttaler med hifilyd. absolutt blandt de aller beste høyttalerene jeg har hørt i denne prisklassen. Dacapo hifi I Moss er importør av Usher Ellers så kan du jo se på f.eks. Patos Men nå kommer jo alt ann på hvilken elektronikk du bruker. anbefaler deg absolutt å ta med deg anlegge som skal brukes for å få testet høyttalerene mot det. eller låne med deg høyttalerne hjem. Er veldigt masse elektronikk og høyttalere som ikke passer sammen i det heletatt! Hvilket utstyr skal høyttalerene kobles opp mot? Disse usher høyttalerene krever endel kreffter. Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 B&W er sikkert noe for deg, spiller utrolig fint og bra! http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/Hoeyttalere/Gulvhoeyttalere/B-W_DM604_S3_Hoeyttalere_Sort.htm §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 http://avforum.no/avtorget/showproduct.php?product=10997&cat=12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Dette er PC høytalere da. Men en kamerat av meg bruker dem til alt. Disse er virkelig å anbefale, renere lyd skal du lete lenge etter mener nå jeg. Full guffe og ingen skurring eller vrenging, og de spiller sinnsykt høyt. De har en sinnsyk lydgjenngivelse, og er utrolig bra surround system på. - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Dette er PC høytalere da. Men en kamerat av meg bruker dem til alt. Disse er virkelig å anbefale, renere lyd skal du lete lenge etter mener nå jeg. Full guffe og ingen skurring eller vrenging, og de spiller sinnsykt høyt. De har en sinnsyk lydgjenngivelse, og er utrolig bra surround system på. Hva? :hvaskjera Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg