okrim Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Holder på og pusse vekk noen rustflekker, men sliter med å få vekk alt. Problemet er å komme helt ned til metallet. Som dere kan se på bildet så er det noe jeg ikke får vekk, eller det går iallefall veeeeldig tregt. Hvordan kan jeg få det vekk litt kjappere? Pusser nå med 180 papir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 punktsandblåser fra biltema, åsso maler du over med brunox etterpå Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 kappe bort å sveise inn nytt. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 rust bullett? har bestilt en pint av det, skal funke som f.. er en so selge det her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hiv på noen form for metallbørste på drillen? Da burde rusta fly av platene. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Kjøp deg grovrengjører fra biltema el lignende. Det kalles også for noe annet litt stygt som jeg ikke skal skrive her. Funker VELDIG bra, og tar rusten i dybden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 negerkuse heitte det, funka me sånn pusseskive på vinkelsliper, ej bruka ovatrol, som grunning, men berre på understelle, du kan ikkje male over den Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipen Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 okrim: Jeg låner tråden din litt siden jeg har et spm om samme tema. (Fjernes om du ønsker det) Jeg må fjerne litt rust på steder jeg ikke kommer till å snadblåse eller pusse. Så jeg lurte på hvilke flytende midler som er bra å bruke, og klarer all rusten? Siter - 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream. - 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri. - 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Kjøp deg grovrengjører fra biltema el lignende. Det kalles også for noe annet litt stygt som jeg ikke skal skrive her. Funker VELDIG bra, og tar rusten i dybden. haha! Negerfitte ja. Ser sånn ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
okrim Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Takker for mange gode svar. Blir vel nødt til å ta en tur på Biltema i morgen ser det ut som. Pipen: Helt greit at du låner tråden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 okrim: Jeg låner tråden din litt siden jeg har et spm om samme tema. (Fjernes om du ønsker det) Jeg må fjerne litt rust på steder jeg ikke kommer till å snadblåse eller pusse. Så jeg lurte på hvilke flytende midler som er bra å bruke, og klarer all rusten? Coca Cola Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg