_eSOo_ Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 ser litt ut om om det var 4" ja ..... skal nok gå bra det å få litt større der.. jeg har 2x6.5" forran i hver dør og det går fint det Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 ser litt ut om om det var 4" ja ..... skal nok gå bra det å få litt større der.. jeg har 2x6.5" forran i hver dør og det går fint det Har du forandret noe på orginal hullene da? Eller gikk det faktisk med 6.5" rett inn? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Kan man bruke de adapterene man får kjøpt, på f.eks bilstereospesialisten, eller må man tilpasse sjøl om man skal ha 5,25 eller større? Tenker på denne.. står at det er 130 mm.. vil den passe om jeg har 4"...? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Tenkte jeg også skulle bestille meg nye høytalere foran, men noe usikker hva jeg skal ta. Folk kommet frem til noe som duger? =P Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Noen som vet hva maksdybden på en høyttaler kan være i dørene foran? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alucard Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Jeg kjørte med Focal 5,25" frontsett og Focal 6.5" i hattehyllene når jeg hadde A4en min. De laget meget god lyd, så jeg kan på det varmeste anbefale desse. Siter 2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro Prosjekt: 1983 Opel Senator-A X-biler 1985 Audi 80CC 1.8 1995 Audi A4 B5 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling- Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 jeg har nettopp instalert stoort stereo i audien min. Er nok noe ca 4" org ja. Men med adapter ringen så passer 5.25 fint. Men jeg sleit med at dem bygde ganske mye ut i bak kant. så var ganske vrient å få på dørtrekket igjen. Mens bak så turte jeg ikke prøve med adapter ringene for jeg tror høytalerene hadde bygd for mye ut da. Det jeg gjorde var å følge det org "hullet" altså en kant på innsiden og etterpå så satte jeg høytalerene nedi fra innsiden liksom. Da bygget di veldig lite inn i døra og smøg så vidt på. Jeg har og diskanter i bakdører. Har ikke funnet på noe smart plassering av dem enda men jeg merker jeg har mye igjen for å ha diskanter i bakdør. Merker det spess godt i techno sanger der det plutselig kun er diskant så får jeg en mye mer suround lyd. komponentene jeg har brukt er: Hertz ESK 130 i framdører Hertz ESK 165 i bakdører 2x Audison srx2, en til hvert komp sett 2x Hertz HX300D 2x Audison srx1 I tilegg har jeg lyd dempa dører, gulv +++ med vibroplast lyd dempings plater. Noe jeg tror jeg får veldig mye igjen for. Gjør bilen utrolig død og nå skrangler ikke bilen dobbelt så mye som anlegget spiller. Faktisk så stenger jeg inne så passa mye trykk at det verker godt i ørene når jeg spiller høyt, og det at jeg har avant hjelper og godt på trykket Men alt dette kan anbefales på det sterkeste. Forsterkerene er vell enda på salg så få tak i noen med en gang for disse er skikkelig gode. Er det foresten noen i rogaland som kan fin instille anlegget mitt ? Og kansje måle db? mvh Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 ....I tilegg har jeg lyd dempa dører, gulv +++ med vibroplast lyd dempings plater. Noe jeg tror jeg får veldig mye igjen for. Gjør bilen utrolig død og nå skrangler ikke bilen dobbelt så mye som anlegget spiller. .... mvh Dette høres lurt ut. Jeg kjører uten å isolere. Spiller bra og skrangler ikke, MEN lyden fra høyttalerene i dørene høres driit godt utenfor bilen. Litt kjipt synes jeg. Hvor kjøper man god (billig)isolasjon? mye slit å putte i dørene? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Installbay.no ? biltema sin er visst bare dritt, suger til seg masse fuktighet :S Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling- Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 jeg handla alt mitt fra autobilstereo.no helt super kar han stian som driver det. fantastisk service. Vibroplast som jeg la var hvertfall enormt god og jobbe med. koster 2899,- for en bulk pakke. å da har du hvertfall nok. Verdt hver eneste krone ! Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baevre Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Fant dere ut om adapter-ringene som ble pastet på 1. side passet med 4" høytalerene foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baevre Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Kom igjen da. Orker ikke kaste 150kr+ i dass for noen ringer som ikke passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiggo Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 gjelder disse målene på 96 mod sedan også? Spør bare rett ut jeg. Passer 5.25" i dørene foran med hvor stort adapter? Eller trengs det ikke? Og 6.5" i hattehylla, med uten Adapter? hvor stort i såfall. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rav1.. Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Hei eg skulle gjerne vist monterings dybden i Audi A6 avant 2002mod? Eg vett 70mm er for stort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg