ekkoj Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 lengre versjon av filmen fra remster Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Sykt lav den bilen din er Joachim! var nettopp å så på den når jeg henta noen deler av Rune Andre. Vært låvedans på panseret eller?:p Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Vært låvedans på panseret eller?:p Ikke langt ifra i hvertfall :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Sykt lav den bilen din er Joachim! var nettopp å så på den når jeg henta noen deler av Rune Andre. Vært låvedans på panseret eller?:p Om det ikke var låvedans var det ihvertfall noen skikkelige nisser som dansa på panseret :D (undertegnede inkludert) Også var det noen skikkelige kjeltringer på taket Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Aiai.. Lokale trakter på filmen jo:) Kjente igjen den moderne kunsten i rundkjøringa:P Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 På Vinger? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Stemmer det. filma ved rundkjøringa ved statoil på vei nordover fra vinger. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Om det ikke var låvedans var det ihvertfall noen skikkelige nisser som dansa på panseret :D (undertegnede inkludert) Også var det noen skikkelige kjeltringer på taket Noen som var drita på BugRun eller??:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Noen som var drita på BugRun eller??:D Kan jeg aldri tenke meg :yak: vi drikker da ikke :well: Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cris Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Kan jeg aldri tenke meg :yak: vi drikker da ikke :well: Nei, det har vi sluttet med! Hilsen den andre nissen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Det er forbudt med alkohol på bugrun. vi sitter bare i ring og synger salmer. noen ganger tar salmene overhånd og vi må opp på bilene for å komme nærmere gud.... eller.no :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Det er forbudt med alkohol på bugrun. vi sitter bare i ring og synger salmer. noen ganger tar salmene overhånd og vi må opp på bilene for å komme nærmere gud.... eller.no :p Og sånn ser det ut når vi sitter i ring. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 rått rått :D hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 I anledning høsttreffet til Vacn tenkte jeg å lufte bilen litt på rudskogen, begynnte derfor å skru litt igår Bytte termostat og kjølevann og plukke litt ellers i motorrommet samt bytte viskermotoren som gikk istykker da noen til alt overmål FALT på den på bugrun :p Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Men det skal du ha, "rostfrei" e en herlig bil og ubrukelig lav :) Har veldig lyst å kjøre et lignende tema på min bil da den e et dårlig utganspunkt for "showstandard", får bare ta det som det kommer... Fikk forresten tak i 15" pirelli p slots, så når dem e kommet så bynne prosjekt "hoodride" :) Du får fortsette i samme retning som du har bynt, men det kan bli litt mye også, keep it simple.. Less is more.. osv, alt for en hver smak, syns rostfrei e tilnermet optimal sånn den e nu æ.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg