ekkoj Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 . Etter senking var den jaggu meg 60 grader feil på begge forhjul :P 60 grader? Sto hjula på tvers og litt bakover da eller? :p Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 60 grader? Sto hjula på tvers og litt bakover da eller? :p Ikke langt unna :D Var ihvertfall det det stod på papirene fra forstillingsverkstedet :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Lånte søyle bukken på den lokale bensinsjappa ute i Andebu i dag for å sjekke bunnpanna. Den hadde fått seg en smell akkurat ved bunnpluggen, så den lakk litt olje.... Fikk bytta den ut med en plugg med større anleggsflate og ny kopperring. Og vips var den tett som en hermetikkboks... :D Ny olje og filter, nye plugger, bensinfilter, luftfilter og en motorvask.. Bilen går som et uvær! Nyjuster gasser også. Bruker knapt bensin og starter som et skudd vått som tørt ute... Deilig med einser som gjør som man vil :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Lånte søyle bukken på den lokale bensinsjappa ute i Andebu i dag for å sjekke bunnpanna. Den hadde fått seg en smell akkurat ved bunnpluggen, så den lakk litt olje.... Fikk bytta den ut med en plugg med større anleggsflate og ny kopperring. Og vips var den tett som en hermetikkboks... :D Ny olje og filter, nye plugger, bensinfilter, luftfilter og en motorvask.. Bilen går som et uvær! Nyjuster gasser også. Bruker knapt bensin og starter som et skudd vått som tørt ute... Deilig med einser som gjør som man vil :D Veldig bra og høre... Du er kjempeflink når du setter igang... :D Nå har du virkelig fortjent en biffmiddag når du måtte ønske... :happyhappy: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Nå har du virkelig fortjent en biffmiddag når du måtte ønske... :happyhappy: Hmmm.. Biff, fløtegratinerte poteter, saus og et par kilos biffer og øl.... Tror vi må finne ei helg snart... Du har ikke en bil du skal bygge stereo i da??? :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hmmm.. Biff, fløtegratinerte poteter, saus og et par kilos biffer og øl.... Tror vi må finne ei helg snart... Du har ikke en bil du skal bygge stereo i da??? :D Det har jeg, men det tar vi senere... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Det har jeg, men det tar vi senere... ;) Bare å si fra... Jeg og Sølve ( eller cabben ) er klare vi... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Skjer ikke all verden om dagen, men sommerhjula er i hus... I tillegg monterte jeg BH'n jeg..... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Den er kul den BH en. :) Blir bra med de felgene. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Hvor fikk du tak i BH'n Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Hvor fikk du tak i BH'n Ebay.. Kjøpte den til cabben.. men synes den gjorde seg på bruksen og :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Den er kul den BH en. :) Blir bra med de felgene. :) Takk for sist :) Var dritfin den audien din.. Si fra om du skal kvitte deg med et av prosjektene. Har verksted å ta vare på den i ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Takk for sist :) Var dritfin den audien din.. Si fra om du skal kvitte deg med et av prosjektene. Har verksted å ta vare på den i ;) Det ska eg gjøre vettu. :) Men eg tviler på at det blir med det først. Må bare få tak i noe senk og felg snart. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 ååh, fete felger! Skal kansje ha samme på jettan, vist ikke dem er for dyre.. Hva betalte du for dem? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 blei drit bra:) hvis det er er ats,så tror jeg at jeg har en 4-5 slike liggende i 13":P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg