Gå til innhold

Streetmeet ingeirstrand 23 sept.

Ranger emnet


240Råner

Anbefalte innlegg

  • Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen bilder fra treffe. ble fort mørkt gitt.. hehe.. rakk ikke komme så tidlig, så noen av bildene er litt mørke, men men..

 

Det var noen få bilder. legger ut noen filmer når jeg får redigert litt på de.

 

 

Drit bra jobba da, ser ut som du har fått med de fleste som var ut på... gleder meg å se resten...! :D Si ifra om du har et bilde av min, hadde ikke med kamera igår så blir dårlig lite med bilder fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ett bra treff og mye morro og se på. Også takk til max senk som hjalå meg å flytte steinen så vi kom opp på øvere parkering. DEN VAR TUNG. Telte 3 dekk som smalt + den Deltan som vrengte dekket. Det var synd men han tokk det bra inn med fine piruetter etterpå. Synes litt syndt på den S3'n som prøvde å dra piruetter utpå der. Tror ikke du har så mye igjen av clutshen din i dag. Og synes det er feil å klage på politiet for de er noe av det mere hyggelig som har "jaget" oss. Ikke jaget de oss heller egentlig. Vi fikk lov å være der hvis pick uppen dempet musikken og vi sluttet å lage lokal tåke. De synes det var hyggelig at vi samles og vi kunne bare fortsette hvis vi roet oss. Havnet på Shell på strømmen etterhvert men der var det ikke mye liv. Så da havnet jeg på byen. Igjen takk for en bra kveld. Og ja jeg har 1,5 time med film. Men får ikke lagt det ut desvere:(

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har film av den.. om det ikke var veldig mange sorte 300zx'er der da.. hadde du hvit genser på deg i går så er det sikkert deg jeg har på film.

 

hadde ikke no hvit genser, men var vel ikke så mange andre zx'er der?

er sort med vippelykter iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på cam og har ledningen til datan men mangler programmet for å føre det over. Ikke vet jeg hvordan jeg redigerer eller noe sånt heller.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår