Gå til innhold

Gatebil Stjålet!

Ranger emnet


saab9000

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kritikk bør være konstruktiv, det er jeg helt enig i. Når alt er feil, og alle ser det, så behøver vel ikke en kommentar å inneholde så mye mer. Lettere om det var en bil som f.eks den merca spotta i fredrikstad på spottings-forumet. Bilen er jo kul nok den, men duden har jo bommba 100% på spoileren, og da er det veldig greit å nevne den spesifikt. Når hele bilen er en bom, så synes jeg definitivt det holder med å si at den er stygg. Evt, bruke sterkere skyts :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, satt det på spissen: Hvis noen kommer å bøffer porscha di, så lager du kanskje en tråd her med evt. navn: "noen har stjålet porscha mi!!:angry:", hvorpå du får 4 sider med: "haha, den var så stygg uansett, håper han leverer den på skroten!!", hadde du blitt særlig glad? Dette er satt laaaangt på spissen, men uansett.. Det er det samme som dere driver med, dette er jo kanskje eiers øyesten?

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikk bør være konstruktiv, det er jeg helt enig i. Når alt er feil, og alle ser det, så behøver vel ikke en kommentar å inneholde så mye mer. Lettere om det var en bil som f.eks den merca spotta i fredrikstad på spottings-forumet. Bilen er jo kul nok den, men duden har jo bommba 100% på spoileren, og da er det veldig greit å nevne den spesifikt. Når hele bilen er en bom, så synes jeg definitivt det holder med å si at den er stygg. Evt, bruke sterkere skyts :p

Men ikke alle syns at en bil er stygg. Folk har fortsatt forskjellig smak. Derfor så er det fint at man begrunner kommentarene sine, og ikke bare slenger ut en ubegrunnet tom kommentar uten noen mening, eller begrunnelse som støtter opp bak utsagnet til hver enkelt. Folk gjør det de selv syns er fint, og ikke alle kan like det. Hadde noen sagt til meg at bilen min var stygg, så hadde jeg såklart bedt om grunnlaget til at folk syns det. Tomme kommentarer er noe av det dummeste jeg ser/hører.

 

Selv så har jeg ikke sagt meninga mi om den bilen her, men det var ting jeg likte, og ting jeg mislikte. Skulle jeg da sagt at bilen var pen og stygg? Uansett så må man begrunne seg. Holder ikke med å si; Bilen er stygg.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, satt det på spissen: Hvis noen kommer å bøffer porscha di, så lager du kanskje en tråd her med evt. navn: "noen har stjålet porscha mi!!:angry:", hvorpå du får 4 sider med: "haha, den var så stygg uansett, håper han leverer den på skroten!!", hadde du blitt særlig glad? Dette er satt laaaangt på spissen, men uansett.. Det er det samme som dere driver med, dette er jo kanskje eiers øyesten?

 

Hvis jeg fikk fire sider med "Dæven, den var stygg uansett" så tror jeg rett og slett jeg hadde tatt poenget. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Foreslår at alle som har dame, legger ut bilde av ho, også kan resten få ytre sine meninger om utseende hennes.

 

Og mod, jo, du har alt å si, i allefall i denne saken da du går ut i post #1 og sier at bilen ser ut som en fallferdig fjøs. Da tenker resten (Som ser opp til moderatoren med den kule, gule riskokern) at det er kult å bøffe denne bilen, og henger på som sauer.

 

Man kan suge så mye på ytringsfriheten en bare vil, men selv om jeg har lov til å si til en tilfeldig mann i gata at "Hei, jeg personlig mener at du ser helt forjævlig ut!!" så gjør jeg ikke det alikavel..

 

Lavmål..

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Må du dele denne meningen med oss? Har du aldri noe postivt å komme med? Greit nok at du syns den er stygg, men det er det ørten-tusende innlegget om at bilen er stygg. Get a life, taper.

 

 

Eirik

det var synd med bilen og jeg beklager hvis jeg såret deg men det er bare det at japser ikke er det jeg liker best

den var ikke så ille da Syntes synd på deg det er ikke morro å finne bilen sin sånn :shake:

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår