Gå til innhold

Gatebil Stjålet!

Ranger emnet


saab9000

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig med Morten! Tapersk å sitte bak tastaturet å snakke dritt om en bil som eier kanskje elsker, og har lagt ned utallige timer i for å få den som han vil. Så blir den stjålet, ribbet for deler, og funnet - og eier må begynne på nytt. Skal vi la noen stjele deres hjertebil, la de ribbe den, og gi den tilbake, slik at dere får starte på nytt? Er INGEN forskjell! TENK før dere uttaler dere!!

 

sender en kondolanse til eier, og håper han bygger den opp igjen, dette kan bli en tøff bil!!

 

-

devil

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en stygg bil. vis dere syns den er fin så si det gjerne.. men det er en stygg bil.

 

Må du dele denne meningen med oss? Har du aldri noe postivt å komme med? Greit nok at du syns den er stygg, men det er det ørten-tusende innlegget om at bilen er stygg. Get a life, taper.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes faen synd på han jeg .......FAEN ikke morro att sånt skjer å her sitter FAEN mange BILFANATIKERE å håner han for bygge steike PATETISKE MANGE AV DERE ER

 

Kan ikke bli mer enig egentlig. Sitter her å leser 4 sider med, og blir ikke akkurat imponert. Gidder ikke skrive mer,blir bare teit, men ønsker eier lykke til med oppbyggingen.

BMW E36 M50 323 turbo

352whp/422wnm @ 1,5bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må da få lov til å mene hva dem vil. Folk må da få lov å si sine meninger så lenge dem står inne for dem. Det er litt av fordelen med ytringsfrihet.

 

Og jeg mener den bilen er grisestygg.

 

Ja, man kan si hva man vil. Men det er ikke fett at 4 sider består av folk som sier det samme, vi har hørt at den er stygg nå. Derimot hvis man kunne begrunnet det saklig.. For alt jeg vet sier du det fordi andre sier det, som igjen sier det fordi første som sa den var stygg sa det.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer vel oss også en del sider med folk som mener at vi ikke skal få si meningen våres, noe jeg mener er helt på trynet. Sette det litt på spissen, så kritiserer dere oss, mens vi kritiserer en død ting. Dunno hva som er verst.. ;)

 

Jeg tolker det som at du ikke har noen anelse/begrunnelse om/for hva som er stygt med den, men at du bare sier at den er stygg fordi andre har sagt det.

 

 

Det er faktisk en Sunny GTI, forresten. Fant det ut nå. Fint å høre at den skal bygges opp igjen, håper han går for litt mindre ekstrem stil nå. Men han har potensiale med den, det har vi allerede sett. Han kan trolig bygge, og det at den er bygget fra 4 år siden og til i dag betyr at han startet i 2002. Bygget fortsatte forbi både 03, 04 og 05, da NFSU/2-faktoren var på sitt høyeste. Ikke rart den var litt out-of-fashion før den ble ferdig.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smaken er fortsatt delt som baken, med møkk på begge sider!

 

Alle kan jo ikke like en bil, og når man har en bil man bygger på, må man jaggu tåle å høre at folk ikke liker den, like mye som folk sier at man liker den.. Bryr han seg om hva andre syns, så blir det for dumt!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker det som at du ikke har noen anelse/begrunnelse om/for hva som er stygt med den, men at du bare sier at den er stygg fordi andre har sagt det.

 

Regnet med at det var åpenlyst for folk flest, så jeg kommenterte heller det vi faktisk diskuterte, enn hvorfor jeg mente den var stygg. Ser ut som du synes det samme, da du håper han velger en litt mindre "extrem" stil denne gangen.

 

Jeg synes den er stygg fordi plastikken er alt for ekstrem, ser ut som en Sunny som har fått klippet og limt på litt sideskjørter, bredding, og frontfanger som overhodet ikke hører hjemme på bilen slik den framstår. Scopet på panseret er for stort, og alt ser veldig veldig halvferdig ut..

 

Så, ser ut som du og jeg har sammen meninger, bortsett fra at jeg er for ytringsfrihet, og du for et totalitært regime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, ser ut som du og jeg har sammen meninger, bortsett fra at jeg er for ytringsfrihet, og du for et totalitært regime.

 

Neppe, jeg bare liker begrunnelser for hvorfor folk mener noe. Uten meninger hadde verden vært kjip, men uten begrunnede meninger hadde verden gått amok. For meg holder det ikke å si at en bil er stygg, det må menes noe mer. En ting er å mene noe, men det å si hva man mener er kanskje vanskelig? Mitt største problem var at frontfangeren var for lang, hoodscoopet var for stort og at felgene ikke passet noe særlig. Ellers var den fin nok, bedre enn en kliss original bestemorkjørt Sunny 1.0.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår