Bird T/A Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hehe... blir en stund fremover. men jeg har planen klar allerede... ;) så det blir en stund til. Men det er vel greit å ha en klar plan?;) Ja det er det :) Men har du tenkt å selge Trans Am'en da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ja det er det :) Men har du tenkt å selge Trans Am'en da? Nei, kommer aldri til å selge den. Men etter at jeg er ferdig med den må jeg jo ha noe å pusle med! Og har sett flere fine objekter gå for 30-50 000 i statene, og det skal jeg ta meg råd til etterhvert. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Klart, da snakker vi samme språk:afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hehe... Har ikke mistet vettet da mann! :D Men tilbake til topic: Hva mener egentlig folket her inne? Altså, hvis det er noe sannhet i disse ryktene er jo dette noe av det største som har skjedd innenfor AMCAR noen gang.. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Trur nok ikke det vil slå seg sammen og lage felles biler, men har heller trua på at de vil heller lage og bruke samme deler, f.eks girkasse. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Trur nok ikke det vil slå seg sammen og lage felles biler, men har heller trua på at de vil heller lage og bruke samme deler, f.eks girkasse. Er jo masse felles allerede. Apropos gearkasse så sitter jo T56 6 trinns manuell kasse i Dodge Viper, Ford Mustang og Chevrolet Camaro/Corvette. 5 trinns manuell T5 sitter i Mustang og Camaro. Og gud vet hvor mange andre felles underleverandører de har. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 T5 i sierra også :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Snart blir det vel bare ETT stort merke i hele verden.. og alle kjører rundt med gassdrevne konebiler. Alt som heter rwd og hk blir slutt på. Og alle bilene har en innebygged computer som styrer maxfarten i forhold til fartsgrensene osv. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg