Øyvind Ryeng Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 ELLER PUNKT LITT MER!!!!!! HVA SNAKKERU OM A!!!!!!!!! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 er vel sånn søm sveising som det var nevnt her som gjelder for deg.. sveiser over punktene 3-5cm, med like langt mellomrom.. ville hvertfall gjort noe i framvagnen for å tåle mer hvorfor vil du ikke ha bur? kan jo være et "diskret" som er smidd inn i bilen, det pleier jo å slå an:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Jeg har også sett at noen sveiser over skjøtene på traversen og legger på noen plater for og få den så stiv som mulig. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
360_R Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Som topic. Noen som vet?Vil gjerne vite hvor langt jeg kan dra motorprosjektet før jeg må stappe inn bur i bilen. For det er ikke så veldig aktuellt... Er det her KØDD el ?! Maks. 300 nm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Er det her KØDD el ?!Maks. 300 nm... Eeeehhh... Nei. De fleste skjønner vel at hvis man har f.eks. 1000 nm, så vil karosseriet begynne å oppføre seg rart:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 ta en samtale med Kai Roger Bakken ;) han vet nok mer om det, og hva som evt må gjøres for å forbedre karroseriet. Sømsveising av karosseriet er vel ikke helt riktig. Men bare for å ta et eksempel : En Subaru WRC har 2400 flere sveisepunkter på karoseriet en en Subaru WRX STi ! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 di som lager RC biler burde vel være mest aktuelle å snakke med. der bruker di 940 etc men det kenneth lurer på nå er vel bare hvor mye kan kan trimme motoren før resten av bilen gir etter ;)drivverk og alt er vel sterktnok skulle'n tru så ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Mange originale karrosserier som gir etter med standard effekt, man kan se at det vrir seg når man for eksempel jekker opp en bil i et hjørne. Ved hard kjøring så vil karroseriet bli løent etthvert uansett. Hard akselering og harde nedbremsinger gang på gang, blir belastinger her og der, for og sette ting litt på spissen, ta ei tynnplate, bøy den flere ganger og den knekker til slutt. Flere sveisepunkter i karroseriet og et bur hjelper på dette, da blir det stivere og bruker da enda lengre tid på og bli løent og tåler mer herjing. Rallycross og Rally er jo ganske extreme påkjenninger for karroseriet, mye understell som er festet i uniballs, det river skikkelig og tenk da en bil på 1000-1300 kg får juling ved et hopp. Men trur ikke du behøver og bekymre deg så veldig mye, jeg ville ihvertfall brukt det som er av originale stag som er å få kjøpt og hvis du har mye effekt og kjører gris så er det ikke dumt og kansje gi innfestingene til bakstillinga noen extra punkt. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Er det her KØDD el ?!Maks. 300 nm... er du klar over hva gutten er igang med eller? og har du noe erfaring med trimming og HARD(miss?)BRUK av bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Så sant frontruta ikke spretter ut og dørene går ann å lukkes, så er det samma faen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 hehe, galemannen :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Festlig topic! Du får sveise igjen alle dører og droppe vinduer :) Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Festlig topic! Du får sveise igjen alle dører og droppe vinduer :) Festlig topic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Ja, festlig topic! Noe galt i hva jeg skrev? Jeg synes bare det er artig at noen tar ting til det ekstreme. Var ikke noe ironi eller slikt med i bildet. Men hvis du føler deg støtt av utsagnet kan jeg gjerne slette innlegget! Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Liker det at du helst ikke vil ha bur! Blir moro å se deg i aksjon til sommeren. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg