MortenK Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Canal Motor gikk i svart for en stund siden, og forsvant fra listen når eg reinstallerte kanalene for noen dager siden.. Er kanalen nedlagt? Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 dette lurer jeg og på.. den forsvant når jeg søkte på nytt i dag.. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 De gikk visst over til å bare være på internett. Litt dumt, men begynte å gå litt lei av å bare se svenske filmer uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 savner kanalen, men syntes det var for mye reprise uansett.. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 kommer ikke til å sabne den, tror jeg så på den 3-4 ganger elns, totalt på alle de årene jeg har hatt den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 den er bare på tv av og til nå dette sa jeg når jeg skulle se på kanalen :hvaskjera: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 CanalM har gått over til å sende tv på internett:) Live steamen er oppe idag, og de fleste tjenester har blitt billigere. Håper folk tar ser turen til CanalM.no for en titt. Trenger også alltid film, så hvis noen har laget en film eller bare har filmet noe de vil skal komme på tv, kan det sendes over nett til meg eller til adressen på canalm.no Snakkes:) Mvh Thomas CanalM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 men hvorfor legge ned canal motor? Det er ukurant for mange å se film på pc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Og hvorfor skal folk sende dere filmer dere tar betalt for å vise andre igjen? Hvis jeg forstår ting rett er det rett og slett litt teit :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg