Gå til innhold

740TIC, ET Motor.

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

Snakket litt mer med selgeren igjen, han sier den har litt skjørtebank. (Slakke i stempel...) Men at det er ufarlig? Og går fint å kjøre med? Ble litt skeptisk jeg men.. Jeg vet jo også at han har flere Volvo og kan litt med de.. Men uansett.. Var vanlig på b230 motoren sa han.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal ikkje høre på selgeren... Han vil berre selge... :P hehe... Trur ikkje det er så farlig, men vil nok anbefale og få den inn og justere.

 

Be om NAF test, om han ikkje vil, så betal for den sjølv. Koster litt om ein ikkje er medlem, men der finn dei ka som er gale...

 

Ellers så er det ein gammel bil... Når ein kjøper gammel bil veit an aldri kva som kan vere gale. Har som sagt sett og kjørt 2 stk B230ET, og begge to tikker litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper maks 200-210 hk jeg, men uansett et grei 740turbo til 23k er jo uansett billig og verd å vurdere ihvertfall...

Jepp! :)

 

Men hva er gjort med din? den river jo godt på lånke banen vertfall:) og hva har du ellers gjort med bilen? eller er det hemmelig morty? :P

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morty har vel nesten ikke jort en dritt motormessi! just pure driving skills og et hydraylisk brekk? ;) burde vel klare 220 på en "ny" go motor har jeg tro for! skal lade rundt 1 bar på min nå med BSR chip (ikke gamle dritt chipen) 3 eksos og progressiv BTR 1:1,2 håper på rundt 220hk med det ihværtfall! kansje mere med en bedre turbo. t3 klarer vel ikke å levere mere enn det på 1 bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår