Volvo_Rune Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hehe. slutte å kjør sikkelig bil dem da. da e det bare å gi opp for purken, å hoill føkke me dem som stikk i fra, for d klare Volvo'an! Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 I alta er det mange forskjellige, s80, primera, x-trail, gammel 240 men den er ikke så mye i bruk mere, peugeot av div.typer, toyota av div.typer å ford av div. typer så det er ikke det at de har lite biler heller... Alle bilene som blir byttet ut blir jo sendt rundt til mindre plasser i finnmark... Men men, det skal bare bytte til benz eller vw da er det bare barnematen å blåse fra dem.. hehe :volvopower: Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 En ting jeg lurer på; bruker sveriges politi 240`er fortsatt eller er det over & ut for dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Hørte rykter om at de var kondemnert de fleste politi 240 ene i sverige nå.Ryktene sier også at det befinner seg mange gamle snutmotorer fra disse på et høggeri i kiruna i sverige? Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 vet det er ei stund siden dette ble tatt opp nå, men greier ikke holde det inni meg! koupsjon er det overalt i verden, og i alle sektorer.. problemet her i norge, er at mestepartenav det blir holdt i skjul, og gjemt vekk/neddyssa.. dete er langt skumlere enn slik det er i f.eks østeuropea afrika og rundt forbi ellers, blir du stoppa av snuten da, er det likt de fleste, en slant penger så går alt bra.. men her er det bare noen det gjelder for, noen slipper unna for noen ting, andre slipper unna andre.. rett å slett forskjellsbehandling.. volvo blir dumpa pga. vekten..? er ei v70vogn så fryktelig mye tyngre enn f.eks passat vogn da? vet ingen tall, men gamle golf 4'ern til en kompis veide jo 1600kilo eller hva det var for noe! og kjenner jeg staten rett så blir det vel 1.9diesler de skal kjøre? kansje et par 1.8turboer.. og med 200hk tror jeg de må se seg forbikjørt av uhorvelig mange ungdomsprosjekter rundt om i landet! ikka at alle volvoene var like friske heller da men..alikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 vet det er ei stund siden dette ble tatt opp nå, men greier ikke holde det inni meg! koupsjon er det overalt i verden, og i alle sektorer.. problemet her i norge, er at mestepartenav det blir holdt i skjul, og gjemt vekk/neddyssa.. dete er langt skumlere enn slik det er i f.eks østeuropea afrika og rundt forbi ellers, blir du stoppa av snuten da, er det likt de fleste, en slant penger så går alt bra.. men her er det bare noen det gjelder for, noen slipper unna for noen ting, andre slipper unna andre.. rett å slett forskjellsbehandling.. volvo blir dumpa pga. vekten..? er ei v70vogn så fryktelig mye tyngre enn f.eks passat vogn da? vet ingen tall, men gamle golf 4'ern til en kompis veide jo 1600kilo eller hva det var for noe! og kjenner jeg staten rett så blir det vel 1.9diesler de skal kjøre? kansje et par 1.8turboer.. og med 200hk tror jeg de må se seg forbikjørt av uhorvelig mange ungdomsprosjekter rundt om i landet! ikka at alle volvoene var like friske heller da men..alikevel Du har tydeligvis satt deg veldig godt inn i prosessene for valg av tjenestebil for politiet... vekt er eneste årsaken såklart :win det skiller jo ca 100 kg på de Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Du har tydeligvis satt deg veldig godt inn i prosessene for valg av tjenestebil for politiet... vekt er eneste årsaken såklart :windet skiller jo ca 100 kg på de Volvo sine utrykningskjøretøy er ikke laget på samme fabrikk som de vanlige bilene. Jeg kan bare derfor gjette at vekten ikke er den samme. Jeg vet ikke hvordan VW skal gjøre det og hvordan "final weight" blir vs. volvo sin, men de har vle måttet komme med sine tall, ville jeg tro. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg