Gå til innhold

Politiet dumper volvo:(

Ranger emnet


scb

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I alta er det mange forskjellige, s80, primera, x-trail, gammel 240 men den er ikke så mye i bruk mere, peugeot av div.typer, toyota av div.typer å ford av div. typer så det er ikke det at de har lite biler heller... Alle bilene som blir byttet ut blir jo sendt rundt til mindre plasser i finnmark... Men men, det skal bare bytte til benz eller vw da er det bare barnematen å blåse fra dem.. hehe

:volvopower:

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

vet det er ei stund siden dette ble tatt opp nå, men greier ikke holde det inni meg! koupsjon er det overalt i verden, og i alle sektorer.. problemet her i norge, er at mestepartenav det blir holdt i skjul, og gjemt vekk/neddyssa.. dete er langt skumlere enn slik det er i f.eks østeuropea afrika og rundt forbi ellers, blir du stoppa av snuten da, er det likt de fleste, en slant penger så går alt bra.. men her er det bare noen det gjelder for, noen slipper unna for noen ting, andre slipper unna andre.. rett å slett forskjellsbehandling..

 

volvo blir dumpa pga. vekten..? er ei v70vogn så fryktelig mye tyngre enn f.eks passat vogn da? vet ingen tall, men gamle golf 4'ern til en kompis veide jo 1600kilo eller hva det var for noe! og kjenner jeg staten rett så blir det vel 1.9diesler de skal kjøre? kansje et par 1.8turboer.. og med 200hk tror jeg de må se seg forbikjørt av uhorvelig mange ungdomsprosjekter rundt om i landet! ikka at alle volvoene var like friske heller da men..alikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det er ei stund siden dette ble tatt opp nå, men greier ikke holde det inni meg! koupsjon er det overalt i verden, og i alle sektorer.. problemet her i norge, er at mestepartenav det blir holdt i skjul, og gjemt vekk/neddyssa.. dete er langt skumlere enn slik det er i f.eks østeuropea afrika og rundt forbi ellers, blir du stoppa av snuten da, er det likt de fleste, en slant penger så går alt bra.. men her er det bare noen det gjelder for, noen slipper unna for noen ting, andre slipper unna andre.. rett å slett forskjellsbehandling..

 

volvo blir dumpa pga. vekten..? er ei v70vogn så fryktelig mye tyngre enn f.eks passat vogn da? vet ingen tall, men gamle golf 4'ern til en kompis veide jo 1600kilo eller hva det var for noe! og kjenner jeg staten rett så blir det vel 1.9diesler de skal kjøre? kansje et par 1.8turboer.. og med 200hk tror jeg de må se seg forbikjørt av uhorvelig mange ungdomsprosjekter rundt om i landet! ikka at alle volvoene var like friske heller da men..alikevel

Du har tydeligvis satt deg veldig godt inn i prosessene for valg av tjenestebil for politiet... vekt er eneste årsaken såklart :win

det skiller jo ca 100 kg på de

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Du har tydeligvis satt deg veldig godt inn i prosessene for valg av tjenestebil for politiet... vekt er eneste årsaken såklart :win

det skiller jo ca 100 kg på de

 

Volvo sine utrykningskjøretøy er ikke laget på samme fabrikk som de vanlige bilene. Jeg kan bare derfor gjette at vekten ikke er den samme.

 

Jeg vet ikke hvordan VW skal gjøre det og hvordan "final weight" blir vs. volvo sin, men de har vle måttet komme med sine tall, ville jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår