scb Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Leste at Politiet skal dumpe Volvo..... Det syns jeg faktisk er litt trist.. "flere politifolk kommer til å savne volvoen.." sitat avis:P Noen som fikk med seg hva polti skulle bytte til? Anyway, skal gråte meg i søvn over at den norske stat ikke er helt på greip:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Her oppe i Vadsøområdet har politet kjørt Subaru en stund.. Kanskje det bare har vært for å prøve.. Ikke godt å si :) Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Politiet bruker jo masse forskjellige merker da, Ford, Peugot, Mercedes, etc. Så fordi om de dropper Volvo har de nå fremdeles masse å velge i.. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 faen, flere bilmerker man må legge merke til for ikke å bli tatt jo.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 ryktane seier at det blir vw/audi. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130550 Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Vet dere den egentlige grunnen for at politiet dropper Volvo? Det er at Volvoen veier noen kilo mer enn andre biler, men politiet glemmer en livsviktig ting som er sikkerheten Volvoene har. De bytter i hvertfall til wolksvagen og mercedes. Dårlig nytt for oss. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Japp blir på samme måte at jeg skulle brukt noe som er mindre beskyttende i jobben min, der jeg bruker en del potensielle farlige verktøy... ( les: store å små vinkelslipere, piggmaskiner, bormaskiner, slegger, kniver osv osv) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Er vel ikke noe nytt at ledelsen blir bestikket av Mercedes importøren! Var vel helt tilfeldig at de valgte Vito som kommandobiler, når han som tok avgjørelsen hadde fått en splitterny større E klasse av importøren noen uker ii forveien. Vito var forøvrig den eneste kassebilen som ikke tilfredstilte alle krav. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Er vel ikke noe nytt at ledelsen blir bestikket av Mercedes importøren!Var vel helt tilfeldig at de valgte Vito som kommandobiler, når han som tok avgjørelsen hadde fått en splitterny større E klasse av importøren noen uker ii forveien. Vito var forøvrig den eneste kassebilen som ikke tilfredstilte alle krav. Vito??? hahahaha da kan de belage seg på mye verkstedtid.. vito er den mest ubruklige bilen jeg vet om faktisk... ikke mange som topper den asså:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 når han som tok avgjørelsen hadde fått en splitterny større E klasse av importøren noen uker ii forveien Hadde han FÅTT den? Hvor har du det fra? Det tror jeg for å være helt ærlig ikke noe på.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Grunnen er vel de høye prisene på volvo nå til dags. :( Alltid pris det er snakk om. Penger styrer allt. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Er vel ikke noe nytt at ledelsen blir bestikket av Mercedes importøren!Var vel helt tilfeldig at de valgte Vito som kommandobiler, når han som tok avgjørelsen hadde fått en splitterny større E klasse av importøren noen uker ii forveien. . Da kjører de samme linjen som Volvo gjorde forrige anbud da, med forskjellen at Volvoene ble levert etter anbudet............ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Da kjører de samme linjen som Volvo gjorde forrige anbud da, med forskjellen at Volvoene ble levert etter anbudet............ Og dette er det ikke noen i media som vil skrive om? Bare dere som vet? Høres litt rart ut. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Den episoden jeg nevnte stod på forsiden av vg nett, er en god stund siden nå da. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hmm ok. Rart jeg ikke har fått det med meg. for om det er slik er det jo rett og slett ren korrupsjon. Skulle tro det var mere styr rundt det da.. Jeg pleier jo å følge med i nyhetene. Tydeligvis ikke godt nok da.. :wonder: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg