Gå til innhold

Min Audi V8 quattro

Ranger emnet


salms

Anbefalte innlegg

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har faktisk ikke gass i airconditionen min, siden jeg har overhalt sentralhydraulikpumpa mi, og da må man demontere aircondition-kompressoren.

Hmmm, en time sier'u?

 

ja brukte ikkje nåke meir siste gangen eg gjor det, var ei gummi foring so ha forsvunne so det vart kast i motoren, so måtte ha alt utgjen å sette inn ei ny ei,

 

demonter hanskerome, bak der er fire skruer som held aircondison boksa, so tar du av panseret på bilen, og løsner alt av slanger å slikt på boksa, då skal det berre ver å rykke den ut, sitt litt fast pg limte pakninger osv, so kjem du til vifta

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok av panseret på 200'en min ALENE jo. Noe som ressulterte i kul i hodet, masse banning, et hakk i hver fremskjerm (noe som ikke gjør noe da de skal byttes ut begge to uansett)

 

Men mye enklere å komme til. :D

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mens all dere lagde jævlig mye styr så gjorde jeg det på den måten det "skal" gjøres på :)

 

e no meir arbeid det farr. ha egentli tenkt å gjer det på den måtten ej me, måtte berre bevise min teori at det skulle gå uten å ta ut heile boksa, va du so sa det ikkje va muli, so då måtte ej nesten motbevise det

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe bdybdal :D for en herlig gjeng dere er..

Jaja, førstemann av dere som kommer hit og hjelper meg skal få være med og fortære ei kasse øl :D

 

Heh, hadde jeg bodd litt nærmere så skulle jeg gjerne ha hjulpet deg vett;)

 

Jeg kan komme jeg, men ikke før til neste helg:)

 

Har ikke du nok å gjøre på din egen bil? hehe :p

 

e no meir arbeid det farr. ha egentli tenkt å gjer det på den måtten ej me, måtte berre bevise min teori at det skulle gå uten å ta ut heile boksa, va du so sa det ikkje va muli, so då måtte ej nesten motbevise det

 

Du klarte jo å "fucke" den også da i og med at du mista denne foringa, og det samme skjedde jo med Rune sin når han gjorde det på den måten :P Men så lenge det funker ere jo samma ;)

 

Over And Out!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, hadde jeg bodd litt nærmere så skulle jeg gjerne ha hjulpet deg vett;)

 

 

 

Har ikke du nok å gjøre på din egen bil? hehe :p

 

 

 

Du klarte jo å "fucke" den også da i og med at du mista denne foringa, og det samme skjedde jo med Rune sin når han gjorde det på den måten :P Men så lenge det funker ere jo samma ;)

 

Over And Out!

 

 

 

Nok å gjøre med min egen bil? Hva som skal gjøres der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, hadde jeg bodd litt nærmere så skulle jeg gjerne ha hjulpet deg vett;)

 

 

 

Har ikke du nok å gjøre på din egen bil? hehe :p

 

 

 

Du klarte jo å "fucke" den også da i og med at du mista denne foringa, og det samme skjedde jo med Rune sin når han gjorde det på den måten :P Men så lenge det funker ere jo samma ;)

 

Over And Out!

 

fekk no berre tak i 3 nye å sette die inn kosta no 2kr stykk eller nåke sånt,

 

ei kasse pils ha vår heilt herli det, 2veke sida sist gong no so no begynn ej å bli tyste, men e no et stykke til oppdal

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår