RS2 Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 En kompis (bil selger) var innom nå med en 98 mod Nissan 200SX nå. Pris kommer etter lunsj i dag han visste ikke helt ennå Km 47000 Farge Grønn Dekk nye Conti på BBS 17" tror jeg Så veldig pen ut med lyst skinn int Orginal bil tror jeg. Det er en merke forhandler som skal selge denne( Ford) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Spør om han vil ha den lille sorte skoesken min i innbytte :) Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Spør om han vil ha den lille sorte skoesken min i innbytte :) Mvh Marius den er grei :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Da fikk jeg prisen på bilen dette er en 98/99 mod. Skal visst oxo være en Sport utgave. Vet ikke hva dette betyr. Han kan kanskje ta din i innbytte. Dette blir dere helt sikkert enige om. Er du int send meg en PM så får du all info om selgern. Pris 275000,- Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Skal kjøpe 200sx nå... men har denna 200'en til kompisen din blittt noe billigere? med Sport, mente du sikkert SPORTLINE... det vil si stivere understell, børsted alu interiør og skjørtekanter i bilens farge hele veien!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Vet ikke om den har blitt billigere eller om den er solgt. Kan jo ta en telefon i morgen. Tror hele bilen har sammefarge. Noe mer vet jeg ikke men det er lyst skinn int i bilen. Mer vet jeg ikke kan ikke noe om disse bilene Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 oki, er det sportline er den 'helfarget' er på utskikk etter 200sx, hvis du ser på kjøp og salg, ser du at bilen min (primera STCC) er til salgs, fordi jeg vil ha en 200sx.. men det er et par til salgs til 250', så da... Spread the world that a stcc is for sale!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 du er hjertelig velkommen i klubben hvis du får deg en skikkelig bil!! hehe :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 ja, selvsagt blir jeg medlem i 200 klubben!!!! har en svart 98' mod klar nå, bare jeg får solgt bilen min!!!!! Spread the world that a stcc is for sale!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2002 Møtte denna bilen i Ski her om dagen, driit lekker! Aldri sett den fargen før, var veldig kul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg