Gå til innhold

gammel tråd fra starten av 240'en min, nå blir det oppussing.. siste side:)

Ranger emnet


totte88

Anbefalte innlegg

  • Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut dette. Hvor kjøpte du den potta der og hvordan festet du den?

 

 

aahh,, husker ikke.. skal finne d ut:) kan pm'e deg..

jeg kjøpte med sånn festegreier å ha rundt potta.. åsså sveiste jeg en sånn pinne som sitter på orginal annlegg(eller JT annlegg) på festet, åsså brukte jeg orginale gummien.. kan prøve å ta bilde av d en dag i neste uka:)

 

ble GROM lyd bare med dn potta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra det her totte.. Må jo få knipsa nån bilda fra innsida å.. E jo ikje bære utvendig som e gromt på en 240.. :p

 

hehe.. blir ikkje før recaro setene er sikkeli på plass å alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aahh,, husker ikke.. skal finne d ut:) kan pm'e deg..

jeg kjøpte med sånn festegreier å ha rundt potta.. åsså sveiste jeg en sånn pinne som sitter på orginal annlegg(eller JT annlegg) på festet, åsså brukte jeg orginale gummien.. kan prøve å ta bilde av d en dag i neste uka:)

 

ble GROM lyd bare med dn potta:)

 

Det høres fint ut, ser mye bedre ut en den fæle JT stussen.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dr va d.. kl.racing.se:) takk volvo 240..

 

larsen-racing.. vet det er 500 hk stuss:P men vent bare.. ting kommer seg etter hvert.. "bestilt komplett smidd innmat med b23 veiv som gir 2.6 liter..:) så blir bra.. skal også porte en 5311 topp, store dyser, stor turbo, å 400hk oppsett LH jetronic først.. så etterhvert blir d nok datasprut:) '

 

takk turbo tony, regna me d me gr.a på 86+ luken kom.. men får se etterhvert om d blir annen luke:) er kjedeli med vinterfelga.. har 3 740 turbofelger liggende.. mangler en.. leter etter sånn så jeg skal ha de på v inter....

savner sommer å compomotive felgene:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår