Boddiz Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Takker! :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hvis du nå drar på butikken og kjøper 4x1,5L cola i en sånn pakke og setter i bagasjen, så kommer en skummel sving, og flaskene fyker oppå glasset... Vil det knuse, eller tåler det å få litt greier oppå seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Er 6mm, og det er ikke så store "ruter"...så vil jo tro glasset skal tåle litt :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ble det forresten bra trøkk inni bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jepp! :thumb Ble faktisk overrasket over hvor bra trøkk det er, med tanke på at bilen er rompetett og kompakt. Men merker også at det hjelper noen db når jeg legger ned seteryggen på baksetet. Tenkte jeg skulle måle litt db - men må bare vente til neste lønning er HELT skrapa for tiden (Tror lommeboka har fått spiseforstyrelser...) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ser bra ut dette her :D Har en slik sub selv, spiller veldig bra, selv om kassa ikke er helt "riktig". Har du kobla suben i 2Ohm eller? Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Subben er koblet i 2ohm ja. Går det ann å koble den i 1ohm? vet at ampen skal tåle det iallefall... men er bare ikke sikker på hvordan man skal gjøre det. Har bestemt meg for å jobbe litt videre fra dit jeg har kommet nå. Tanker som slår meg er; en 4kanaler til høytalerne i bilen, samt og "dekke til" hulromma som er på siden av kassa. Det er vel ikke noe som blir gjort i morgen akkurat, i og med at jeg har mye annet jeg steller med for tiden. Tenkte bare å dele tankene mine med dere.... :) EDIT: tips til hvor 4kanaleren kan være mottas med takk ! :thumb Har forresten også fått lagt opp xtra strømkabel til en evnt 4kanaler, så det skal ikke være noe problem :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Bra jobbet dette!!! Stilig resultat! :) Ga litt inspirasjon siden det ikke så så kjempeavansert ut!! Stå på videre!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Blei jo rent og pent dette. Eneste jeg ville gjort er å laget en bakplate som dekker hele kassa og sidene slik at du ikke fikk de to rommene på hver side av kassa. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Bra jobbet dette!!! Stilig resultat! :) Ga litt inspirasjon siden det ikke så så kjempeavansert ut!! Stå på videre!!! takker :thumb ----------------------------- Mr.Stream: ............Har bestemt meg for å jobbe litt videre fra dit jeg har kommet nå. Tanker som slår meg er; en 4kanaler til høytalerne i bilen, samt og "dekke til" hulromma som er på siden av kassa. ........... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 dette ble veldig fint, men du kunne bygd vegger ellers i trunken også. det var det eneste jeg kunne klaga på:) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hmm, ja, men jeg vil kunne bruke bagasjerommet litt til det det er ment for også. Men jeg skal "dekke til" hulromma på sidene til kassa, så da hjelper det seg litt. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 det er bra... fint blei det respekt.. Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hva slags spiller bruker du? Bare lurer Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hei bjaa! Jeg valgte å bruke originalspilleren som står i disse originalt. Her ser du et bilde av dashen: Grunnene til at jeg valgte å la "den stå": 1. Skal jeg bytte spilleren, skal jeg ha noe heftig indash greier, men det er ikke lommeboka enig i. 2. Fordel å beholde den originale spilleren ved et evnt salg. Jo mer original bilen er, jo lettere er det å selge den. 3. Spilleren er pen, ingen andre spillere som "passer" inn 100%, da må det brukes adapter og det er jeg ikke noe fan av. 4. Spilleren har de funksjonene jeg trenger (minus mp3 da, det er litt irriterende av og til) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg