andrej1 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Nye Mercedes CL 63 AMG Hva synes folk om bilen? Dere kan lese mer om den her Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Blir småkram av de bremsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 nye CL er direkte stygg og interiøret minner meg om mercer fra 80tallet og motoren er jo lam! hvem faen vil kjøpe denne oger Galskapen som er CL 65 AMG .. Twinturbo 6liter V12 eier da en 6,3liter NA V8 Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 fronten minner meg om nyere opel....................... likte ikke den jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 syns den var rå jeg. skjønner ikke hva som er galt med motorn. hehe de bremsene var litt gromme ja:D ha slike på 2 litern min å. haha Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 nye CL er direkte stygg og interiøret minner meg om mercer fra 80tallet Jeg krever å få et illustrert eksempel på dette. hvem faen vil kjøpe denne oger Galskapen som er CL 65 AMG ..Twinturbo 6liter V12 eier da en 6,3liter NA V8 Hvorfor kjøper folk en 2-liter når bilen også leveres med 3-liter V6? Den går nok mer enn bra nok for de aller fleste. ----------------------------------------------------------- Jeg synes ikke eksteriøret på bilen var noe særlig. Synes det ble rart med de svarte lyktene. Interiøret derimot er STILIG, det samme gjelder den stramme baken. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg