rogue Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hei! Baklyset mitt funker ikke. Men ryggelys gjør.. Når jeg vrir lysbryter helt til høyre og drar ut, så lyser bremselys. Så ryggelys, kjørelys og bremselys virker som de skal. Har prøvd å bytte hele venstre med høyre "lysboks" bak.. men samma på den. Kabelen og alle kontaktene virker ok, men det har vert vannlekkasje bak (2år siden). Hvor kan feilen ligge? Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 litt dumt å spørre, men har du byttet pære? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 ...og sjekket sikringer? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Som sagt. så funker ryggelys. så sikring og pære er hele :op: Mulig jeg surrer, men heter det ikke Baklys? Eller heter det tåkelys, de hvite lysa bak? :op: Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 de hvite lysene bak på mine er ryggelysene... mine tåkelys bak er rød! tror ikke jeg skjønner helt hvilkene lys som ikke fungerer. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Ikke jeg heller lengere, siden jeg fikk 2'er feil på Eu kontroll.. Mulig feilen har "retta seg opp", og det er jeg som surrer :op: Jeg trodde tåkelys var hvite lys bak jeg da.. men nå vet jeg det :) Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Skal det være tåkelys bare i den venstre baklykta? Disse lysene er jo kjempefine å sette på hvis noen kjører litt for nært :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Skal det være tåkelys bare i den venstre baklykta? Stemmer. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Da skal jeg jaggu legge opp sånn at det blir i den andre lykta også, har sett etter og det skal gå ;) Bare å legge en ledning og sette inn en pære så blir det lys ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Når jeg vrir lysbryter helt til høyre og drar ut, så lyser bremselys. Burde vell ha ringt en bjelle her.... kommer jo på et gult lys som indikerer at tåkelyset er tent. Jeg trodde tåkelys var hvite lys bak jeg da.. men nå vet jeg det :) You`re my man :thumb Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg