Audi80 Sport edition Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hei har en Audi 80 91 mod svor turtelleren har kutta ut og varsel lys i dashbordet. lys som hviser bl.a. når brekket er på, lite strøm osv.. det hendte at det funket noen ganger også kuttet det ut og nå funker det ikke i det hele tatt!! noen som vet hva feilen kan være? mvh morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Kan det være kontakten bak eller vaier om det er det? Sjekket dette? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Kan det være kontakten bak eller vaier om det er det? Sjekket dette? Dynamo?! Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Nopp, kabler bak instrumentpanelet eller sikring eller noe? Sjekk det Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Du mangler en jording på panelet ditt, da vil slikt skje.... Kan selvsagt være så enklet som dårlig kontakt i en av pluggene på baksiden av instrumentpanelet, sjekk dette først.. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Jeg hadde problem med at turtelleren kom og gikk en periode, av og til virket den ikke på mange dager, var faktisk dynamoen! Kan såklart være andre feil, men etter at jeg byttet dynamoen så har ikke problemet vist seg, og dette er noen måneder siden. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg hadde problem med at turtelleren kom og gikk en periode, av og til virket den ikke på mange dager, var faktisk dynamoen! Kan såklart være andre feil, men etter at jeg byttet dynamoen så har ikke problemet vist seg, og dette er noen måneder siden. Hmmm. Turtelleren henter signaler fra L.S. på coilen, har ikke noe med dynamoen å gjøre. På dieselbiler derimot så bruker man ofte signaler fra dynamoen, da på tilkopling "W". Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Mer info om instrumentpanel HER... Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg