Gå til innhold

Priser+

Ranger emnet


AMG

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by boXer

Noen eksempler på norske Supra Twin Turbo...

 

http://php.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=156419

 

http://php.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=155592

 

Quicksilver på forumet har en Japan importert høyreratt Supra uten turbo(240hk?) som jeg mener han skulle ha ca.250.000kr for.

 

240' med rattet på feil side?!

Da bør den være forholdsvis ny i tillfellet...

En 93-95 supra non-turbo koster ca.270-300 ferdig fortollet i norge importert fra USA, og da selfølgelig med rattet på den

rette sia ;-)

 

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

 

240' med rattet på feil side?!

Da bør den være forholdsvis ny i tillfellet...

En 93-95 supra non-turbo koster ca.270-300 ferdig fortollet i norge importert fra USA, og da selfølgelig med rattet på den

rette sia ;-)

 

 

@lpher

 

Den er ferdig tollet.... 250k er ganske billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Den supran er en lettvektsversjon. 250Kg lettere en den vanlige. Ikke mange av dem, selv i USA. Bedre å spørre Quicksilver en å sitte her å synse.

 

Joda 250' er i og for seg billig nok det...

Men å ha rattet på gal side...når de finnes som LHD...

 

Skjønner at folk importerer Nissan SKyline GT-R som RHD,

fordi de ikke finnes som LHD men...hvorfor importere

en RHD bil når den finnes som LHD?

 

Det er DET jeg ikke helt forstår ;-)

 

@lpher

 

PS! 250' og oppover FERDIg FORTOLLET i norge...i fra USA også ;-)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Den supran er en lettvektsversjon. 250Kg lettere en den vanlige. Ikke mange av dem, selv i USA. Bedre å spørre Quicksilver en å sitte her å synse.

 

Synse?

Alt det jeg har skrevet har Reidar i allefall skrevet selv andre steder på forumet...

 

-Er enig med at Høyreratt er litt dumt, men hvis man er villig til å sitte på feil side for å spare noen 10tusner er jo det en mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må bare passe på å ha en jente i passasjer sete i bilen til en hver tid.. hehe det er ikke noe problem å få noen som har lyst til å sitte på heller :)

 

Du må regne med å koste på en Supra i fra USA ca 25.000,- for å få den godkjent i norge enten om det er en NA eller Turbo :)

 

Den bilen jeg har er en NA Coupe.. den er det kun solgt 250 stk av i hele USA i fra 93 til 98. Den ble aldri solgt i Europa.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supran har så mye utstyr at den blir betegnet som en Grand Turisimo bil på linje med BMW 850.. mange i den klassen som vil ha automat vet du :) men jeg anbefaler den ikke .. fin automat men ikke i en supra

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår