Vegard Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Kjøper stort innsug til 16v-motor, PL-motor, 90-92-modell. Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Det er gode gamle KR motor som har stort innsug. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 har du ett bilde/ beskrivelse av det innsuget du trenger?? har ett 16v innsug liggende men er ikke sikker på hvilket det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 hvis "løpa" er så brede at de buer inn ved pluggene for å gi plass der så er det "store" versjonen den lille har mye smalere rør... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 KR har 50mm PL har 40mm KR har tillaga utsparring eller kva eg skal kalle det, til pluggene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Originally posted by ottar KR har 50mm PL har 40mm KR har tillaga utsparring eller kva eg skal kalle det, til pluggene Det er ikke motsatt da? Jeg har KR-motor i min bil, (-87 GTI16V) og der er det 40 mm innsug. Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Har et stort innsug. PA en 16v motor.. Kj0p den :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Lille innsuget. Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Hva har jeg da? syns det går litt innover, men ikke så mye Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 ett til! tror motorkoden er 9A hvis det sier noen noe!? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Originally posted by Corrado16v Hva har jeg da? syns det går litt innover, men ikke så mye Ser ut som du har det lille... Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Kan noen fortelle meg hvilke 16v motorer som skal ha hvilket innsug? motoren min skal liksom være en KR. men den har så absolutt ikke det store innsuget.. er KR levert med det lille også? eller kun med det lille? og pl med stort? eller har noen bytta innsuget på motoren min? bytta hele motoren kanskje? men luftfilterboksen min tilhører da i det minste en KR.. anyway.. ble KR levert med lite innsug? og hvilke utgaver ble isåfall levert med det store? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 KR motorn har 50mm innsug(store), kvassere kammer enn PL og ingen kat. Motorkoden står på blokka, rett under toppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Min har ingen kat.. og virker som den har kvasse kammer.. er mer agresiv enn de med pl jeg har kjørt.. men jeg har lite innsug,.. merkelig.. fant ingen motorkode.. hvor på blokka står den da? trur ejg må dra til en ekspert å få funnet ut hva slags motor jeg egentlig har Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 alle KR motorene ble ikke levert med store innsuget. Vegard: skulle ikke du kjøre TB's?? eller er det flere motorer pågang? Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg