Gå til innhold

Larvikgatebil klubb inviterer til Streetmeet i Larvik, Søn.1.OKT!

Ranger emnet


GjerstaN^

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Den rosa fare" Er det den plastikk calibraen som har blitt satt sammen i fylla?:puke:

 

 

Høres ut som du vet hva du prater om... En skikkelig bilentusiast du !?

Du kan sikkert alt som trengs å vite om karosseri og lakk ++?

 

Hadde vært artig å laga en tråd om bare deg... finne en calibra med samme utgangspungt som denne hadde... å at du kunne restaurere og bygge en slik bil, med samme utseende som der rosa calibran. Bare selvfølgelig MYE bedre da, for du vet jo hvordan man gjør det perfekt. :m'm:

 

Eller ?

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere US-entusiaster må være noen av de bittreste og mest grinete menneskene som finnes her inne på forumet.

 

Nå ble det aldri nevnt noe om hvor jævlig calibra'en så ut før, eller hvor flink personen som har gjort det er. Eneste han kommenterte er at han er en av dem som kanskje ikke syntes at bilen var så fin, synes selv ikke at den er så enkel å se på heller.

 

For all del, sikkert lagt masse arbeid i den, og folk har forskjellig smak, så la folk kommentere/diskutere resultater fritt som de vil. Eieren av bilen har tross alt selv valgt å vise den fram til miljøet og må tåle alt av tilbakemeldinger. Samme gjelder for meg og alle andre som gjør endringer på bilene sine for senere å vise dem fram.

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du vet hva du prater om... En skikkelig bilentusiast du !?

Du kan sikkert alt som trengs å vite om karosseri og lakk ++?

 

Hadde vært artig å laga en tråd om bare deg... finne en calibra med samme utgangspungt som denne hadde... å at du kunne restaurere og bygge en slik bil, med samme utseende som der rosa calibran. Bare selvfølgelig MYE bedre da, for du vet jo hvordan man gjør det perfekt. :m'm:

 

Eller ?

Jeg er litt enig med deg her! Det er åpenbart at stuket på den Calibraen er gjort med overlegg. Den er pent bygd, spør du meg. Folk må slutte å uttale seg negativt om selve bilen kun for at de ikke liker utseendet på den

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den rosa fare" Er det den plastikk calibraen som har blitt satt sammen i fylla?:puke:

 

 

Vet ikke om jeg gidder å kommentere dette, men ser ut til at ruta begynner å fyle seg opp allerede...

 

1. Slegga har en bil som er BETALT faktisk!

 

2. Slegga har hatt lyst til å lære, (gjort det meste selv)

 

3. For svarte ikke Sleggas skyld at stailing/plastikk dritt en må betale 15000 for med masse rabatt, ikke passer den bilen den skulle ha passet til. Med andre ord, skulle en ha fått 100% resultat.... ja da hadde vi holdt på enda!

 

Satt sammen i fylla....? nå...

tydelig at du ikke har montert så mye glassfiber deler ennå....

Men du skal vite det...

 

At denne bilen er under utvikling... mange planer og ideer som ikke er begynt på enda, så den bilen dere har sett er jo sånn det er blitt... hittil, ikke sant?

 

å du.... kanskje du er litt misunnelig på oppmerksomheten en viss RÅSA bil har fått? Damene svermer jo rundt denne bilen.... Den synes!

 

Hehe...

 

Å du bare har en dønn kjedelig mørk S3 med 18" som er nesten lik alle andre biler på ett slikt treff ??

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Ja, for bilen min er jo ikke betalt ;P Jo, hver eneste krone. Og jeg kjører heller rundt i en svart kjedelig bil enn et rosa romskip. Sikkert en bra jobb, men de som liker den er jo 13 år gamle jenterkiddie . Og når dere lager noe sånt så MÅ dere jo forvente reaksjoner. Positive og en del negative, tåler dere ikke det har dere et stort problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spora vi litt av i tråden?

Var ikke så kjempe mange biler nei, men syns det var helt ålreit! Rakk lissom å gå rundt å prate med folka, uten at det blei for mange å deler seg opp i grupper.

Helt ålreit slækt treff på en deilig søndag ;)

Slapp unna fyll å rør.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår