Gå til innhold

Larvikgatebil klubb inviterer til Streetmeet i Larvik, Søn.1.OKT!

Ranger emnet


GjerstaN^

Anbefalte innlegg

He he. Ja, for bilen min er jo ikke betalt ;P Jo, hver eneste krone. Og jeg kjører heller rundt i en svart kjedelig bil enn et rosa romskip. Sikkert en bra jobb, men de som liker den er jo 13 år gamle jenterkiddie . Og når dere lager noe sånt så MÅ dere jo forvente reaksjoner. Positive og en del negative, tåler dere ikke det har dere et stort problem :)

 

Er det pappa som har betalt da eller ? (En 21åring har normalt ikke råd til å handle slike biler som du har, uten lån)

 

å du, smaken er som baken:m'm:

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det pappa som har betalt da eller ? (En 21åring har normalt ikke råd til å handle slike biler som du har, uten lån)

 

å du, smaken er som baken:m'm:

 

Hva i all verden har du med hvor folk får penger til bilene sine fra, om jeg tør spørre?

 

Enkelte har mer penger enn andre, i tillegg til at folk prioriterer veldig ulikt når det gjelder disponeringen av sine midler, uten at man skal måtte sitte og hverken forsvare eller utdype dette i noen grad for allmenheten!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den rosa fare" Er det den plastikk calibraen som har blitt satt sammen i fylla?:puke:

 

Må si jeg syns den var fet den plastik calibran, strøkent!!!:boxers

men må sies at et av høyde punktene for min del var den svarte GT4 Celicaen!!!:thumb

89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt)

97 Toyota Celica T-20 (Solgt)

88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt)

96 Toyota Carina E T19 (Solgt)

98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig viste vi at folket ville ha meninger...

Det har vi erfart, men 99% av folket er positive...

 

At noen ikke liker den OK, men kom da med konstruktiv kritikk eller at den ikke var noe , ikke at bilen er satt sammen i FYLLA!...

 

Slike kommentarer fortjener en liten munnkrig....

 

men betalt?...

jo...:D

 

skilt og Brønnøysund....= ?

 

:D

 

å detta har vel ikke med amcar mot resten, men litt vanlig munndiskusjon...

 

 

Men til topic, så var det vel ikke første gangen det var lite folk på ettermiddags streetmeet...?

Det der med slike treff er jo sånn pensjonistene i veteranbilklubben holder på med, for de må være hjemme til Dagsrevyen...

 

Vi guttene savner god gammeldags Crusing som vi kalte det,som samlet MASSE entusiaster fra vestfold og telemark 4-500 biler, der vi møttes i 20 tiden å slura rundt til 1-2-3...

Men da hadde vi jo "gummin" som samlingsplass i Porsgrunn, men der er det jo bare DYRE boligblokker nå....ohhff...

 

Noen som var med å innvaderte Statoilen på Moheim NATT1 Mai for noen år siden?

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må innrømme at jeg likte den rosa calibran jeg ;)

veldig god jobb dere har gjort med den..

 

har selv en calibra (mørke lilla) som jeg elsker å kjøre rund i..

hadde veldig lyst til å komme på dette treffet men kunne ikke gjøres da bilen har vært på full overhalling..

 

se på calibra forumet så kan du se et gammelt bildet av den..

 

 

men hvis noe slikt arrangeres en annen gang så count me inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spora vi litt av i tråden?

Var ikke så kjempe mange biler nei, men syns det var helt ålreit! Rakk lissom å gå rundt å prate med folka, uten at det blei for mange å deler seg opp i grupper.

Helt ålreit slækt treff på en deilig søndag ;)

Slapp unna fyll å rør.

 

Så at Japsebanden stillte sterkt ihvertfall;) .......noe som gjorde at det var litt å se på. Dette var jo en knallfin dag å ha treff på da været var jo digg å plassen på Lidl er jo veldig fin til nettopp biltreff. Så var egentlig overaska over hvor lite biler som møtte opp.

 

Så du slapp unna fyll å rør pga treffet mener du.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tilbake til tråden her:

 

Treffet var utrolig bra fra min side.. ikke verdens største, men nå gjorde ikke dette noe heller. Fyll og bråk slipper man på søndager, og det er positivt!

 

All heder til gutta i Larvik Gatebil! Kanskje dere kan starte og holde slike søndag's-treff litt oftere?

 

Spre ordet, tror det kan ordne seg på slike fyllesjuke søndager, med bra vær og skinnende sol :)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Treffet var utrolig bra fra min side.. ikke verdens største, men nå gjorde ikke dette noe heller. Fyll og bråk slipper man på søndager, og det er positivt!

 

All heder til gutta i Larvik Gatebil! Kanskje dere kan starte og holde slike søndag's-treff litt oftere?

 

Enig, kred til larvikgatebil !! Tommelen opp for flere søndagstreff:thumb

89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt)

97 Toyota Celica T-20 (Solgt)

88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt)

96 Toyota Carina E T19 (Solgt)

98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår