ThoooR Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Hei Igår installerte jeg radioen i rekorden, og den fuker greit (er en JVC..) Men d er litt spraking i radioen! men bare litt, høres når det er prating etc, ikke når jeg spiller cd.... hva er dette? støy? dårlig antenne? gode forslag mottaes med takk :) Siter -96 Saab 9000 2,3T -Litt futt.. -86 Rekord 2.2i -Masse ville gamp ;-p -Spiker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Det er vel mest sansynlig bare dårlig signal. Skjer dette på alle kanaler? Prøv p4 eller noe, den pleier og gi godt signal Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoooR Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Har prøvd alle kanalene jeg kunne finne! (og d var vel stor sett alle) men knitringen er der enda... hmmm..... :confused: Siter -96 Saab 9000 2,3T -Litt futt.. -86 Rekord 2.2i -Masse ville gamp ;-p -Spiker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Hvis du har forsterker så lønner det seg å legge antennekabelen på andre siden av bilen, hvis du har trekt begge kablene bakfra. Strømkabelen lager støy på antenne signalet hvis de ligger ved siden av i hvertfall. Det kan jo gå bra. Men det er en mulighet. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Originally posted by Hersker Hans Hvis du har forsterker så lønner det seg å legge antennekabelen på andre siden av bilen, hvis du har trekt begge kablene bakfra. Strømkabelen lager støy på antenne signalet hvis de ligger ved siden av i hvertfall. Det kan jo gå bra. Men det er en mulighet. Det skal ikke være så veldig stort problem, da antenne ledningen har skjerm rundt seg hele veien inne i bilen. For meg høres det ut som om du har antenne som plukker opp signalene for dårlig. Prøv med en annen antenne... Eventuelt kjøp en antenne forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg