Gå til innhold

Polly`s Trans Am på vei heim fra R.skogen i helga!

Ranger emnet


OSR

Anbefalte innlegg

Hvordan motor er det i bilen? Han har vel ikke trimmet org motoren så mye? Ikke det at jeg ikke mener det er mulig men regner med at det sitter ett eller annet under panseret der.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va ikkje planen å lage nåkke diskusjon om ka biler som er best, den diskusjonen blir aldri ferdig, var bere for å poengtere det faktum at bilen funker også heeeilt heim etter treff! VS motor sin m5 lagde også blårøyk heile langsida på rudskogen, men kjørte han heim i den bilen etterpå??

 

Veit ikkje ka motor som står i den no, 540 cid står det på bremsepapiret, lurer på om det er kompressor på motoren no, men huska for nåkken år sia at eg såg den med dobbelturbo:)

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var mer som en sleivkommentar til de som mener at man ikke trenger mer enn 2-3 liter og turbo, uansett om det er japs, svense, tysk, eller noe... En 2-3 liter turbo-motor på 5-600+hk er ikke god å kjøre med til daglig.

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel begge deler tror jeg. En giga kompressor og en heidundranes turbo... Mener jeg.

 

Lenge siden jeg har sett noe til den, men plutselig dukker den opp, bedre enn noen sinne.

Vet det stod en rød amerikaner utenfor hos ham en stund.. Fin sak.

 

 

Ellers hørte jeg han hadde trimmet en 200sx s13 med skyline motor å greier... noen som vet om dette stemmer?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun kompressor som står i den nå, står plassert foran motoren og kan se ut som en turbo ved et kjapt øyekast. :)

 

Den 200en hadde han nok bare inne på mapping, men både motor og bil er nå solgt, tidligere eier har nå en burgunderrød sierrra cosworth med blitz i blinklysene og var å kjørte endel på rudskogen i helgen.

Om det ikke har vært flere 200er med skylinemotorer hos Polly da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår