Tsbusa Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Knall at folk liker dette:) Dette helper bare på viljen for oss i Raanecrewet til å virkelig få fullført dette! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 *MeldeSegPå* Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Til dere som har meldt dere på, og dere som skal melde dere på, DET ER VIKTIG MED KORREKT E-POST ADRESSE! Siden jeg kommer til å sende ut opplysninger på mail til dere! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hmm ... kan sikkert se om det er mulig å få ornda til noe skikkelig "festiviteter" når dere kommer til Stavangerområdet ;) (med mindre dere har lagt planer allerede?) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 MDS: Det er nok ikke bestemt enda regner jeg med.. Har ikke sjekket, men de pleier å vente litt lenger med å bestemme.. Veilside: Nekter å tro at det er noen planer enda, får få med Tsbusa på ett "styremøte" og diskutere endelig rute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 MDS: Det er nok ikke bestemt enda regner jeg med.. Har ikke sjekket, men de pleier å vente litt lenger med å bestemme.. Veilside: Nekter å tro at det er noen planer enda, får få med Tsbusa på ett "styremøte" og diskutere endelig rute Jepp:) Skal ogå høre med Kim Andre snart nå, siden han nå først er hjemme fra Jobb, så skal vi diskutere dette litt, også ved DVD saken, Klistremerker, klær etc.. Mye som må gjørest, og vi gjør dette privat, med våres økonomi.. Men vi får se, turen skal det ivertfall bli noe av:) Om ikke skal jeg dra på den turen alene på trass:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hmm, det her høres topp ut! Skal informere venner, men først *melde meg på* Siter BMW M3 /// 2003 Bmw 316ti compact selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hmm, det her høres topp ut! Skal informere venner, men først *melde meg på* Fra Porsgrunn?Kan kjøre sammen med meg og en kamerat nordover om du/dere vil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånern Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Høres kult ut. Burde lages noen fete fester underveis, de fleste er nok klare for deg. Kanskje også ha sånn "promile-service" når man skal kjøre neste dag hehe :D Siter Pass på bilen din når du parkere i storbyen: http://www.dogsoflondon.com/?n03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Promille service ja, hehe, kunne vært en god idè;) Så fort som at Gatebil fastsetter datoene for neste års sommertreff på Rudskogen. Skal vi prøve å bestemme oss nøyere for den nøyaktige ruten, og vi skal prøve å kontakte lokale campingplasser etc i de byene/stedene vi skal stoppe. Minner igjen på: Vi leier ikke rom/plass for noen, dette må dere selv gjøre når vi ankommer en ny by/sted. Om dere vil ligge på hotell eller campingplass, eller bare ligge i bilen eller telt på en annen plass, er helt opp til dere selv. Og det er opp til dere også å følge med når vi drar til neste sted og slikt. (Opplysninger vil såklart bli sagt, så dere vet hva og når..) Her er forresten en helt oppdatert liste over de som er påmeldt! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 fint å få sånn der liste (elns) der vi får se når vi starter og slikt da. Men det artigste er om alle egentli hadde vært på samma plass. mye mer liv sammen da.:) men men. den tid får vise:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Er jo noen som drar samlet fra Skedsmohallen f.eks, og "alle" som er med på hele, de møtes jo på Dombås før man drar videre, f.eks du kommer vel direkte til Dombås sammen med no Trondheimsfolk regner jeg med "Volvo_Rune".. Hilsen en annen Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Jau, gjør det. Viss det blir tur da. som det mest sansynelig blir. Men når er det siste "frist" på å melde seg på? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Jau, gjør det. Viss det blir tur da. som det mest sansynelig blir.Men når er det siste "frist" på å melde seg på? Har enda ikke satt noe frist enda, eller en maks grense på maks påmeldte.. Har ikke tenkt å gjøre det enda ivertfall;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Låter bra;) må si det ennda en gang jeg da. det her låter posetift bra. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg