infested Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 hvor og hvordan i volvo 740 er det bestå plassere en subwoffer?.. 4stk 12" hvordan har dere gjort det for å oppnå best lyd? takker for svar.. Thomas Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Tja om du ikke har på så mange folk kan du jo sette bass kassa i bak setet da :P hehe.......... neida..... Jeg har i hvertfall satt den oppå plata til reservehjulet helt inn i kroken da kassa mi passe perfekt der. fikk ikke plass til den under hatthylla. det er vel kanskje under hatthylla jeg ville satt den hvis jeg hadde fått plass. det er det mest praktiske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 under hattehylla går, men da må du ha elementene litt i vinkel, det er ca 2 cm for liten plass der.. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 eg har 2 12" i bilen min, me elementa inn mot sete ryggen, dårli plass, men det går. å så har eg 2 bassporta opp i hatte hylla. kan ta nåkken bilde til deg, å ta nåkken grove mål.. :) vist du vill.. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 eg har 2 12" i bilen min, me elementa inn mot sete ryggen, dårli plass, men det går. å så har eg 2 bassporta opp i hatte hylla. kan ta nåkken bilde til deg, å ta nåkken grove mål.. :) vist du vill.. jeg vil gjerne ha:D Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 ja gjerne det takk :).. bilder er veldig fint.. jeg har 4 elementer jeg da.. også har jeg plate over reservehjulsbrønnen og forran de rommene på sidene Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 under hattehylla går, men da må du ha elementene litt i vinkel, det er ca 2 cm for liten plass der.. det kommer jo helt an på elementene det da..jeg har 2 10" i rett asse under hylla, der elementene spiller fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 12" jeg tenkte på, vet ikke hvorfor, men jeg bare regna med det... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 jeg har jo 4 12" subwoffer elementer jeg da.. tenkte litt på 2 under hattehylla og 2 inne i veggene på sidene bak?.. er det no bra løsning?.. men da har de bare en vegg med 19mdf.. også er det jo på en måte refleksrør der fordi det er jo rom helt fra baklysa til der setebeltet er festet.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 inf: Hvorfor ikke push'n'pull-kasse? To elementer mot seteryggen og to ut i bagasjen? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 ja det er jo greit det men elementene har noen svære magneter da.. ca 20cm dyp er elementet.. men blir det 2 roms da?.. eller 4 roms?... Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 2 rom, alle elementene med magneten bakover, hvis jeg ikke husker feil. Før du prøver på noe slik, MÅ du ta kontakt med en bilstereo-forhandler (eller noen andre med programmvare og kunnskap), slik at han kan hjelpe deg med å tegne riktig kasse til deg... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jeg har to jbl 12" som jeg låner av en kompis. Hans løsning er slik. Hos han(samme bil) så glir kasse lenger inn, og hadde det ikke hvert for at jeg låner kassa så ville ledningene ligget litt bedre. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Va ikkje jorings ledninga veldi tynn? Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Jeg har to jbl 12" som jeg låner av en kompis. Hans løsning er slik. Hos han(samme bil) så glir kasse lenger inn, og hadde det ikke hvert for at jeg låner kassa så ville ledningene ligget litt bedre. du trenger større jordledning!! Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg