Gå til innhold

1 time film fra Gatebil - TV2 onsdag 13 september

Ranger emnet


momo

Anbefalte innlegg

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hm. Er litt uenig jeg da. Kan du begrunne hvorfor du mener dette ødelegger?

Tror du ikke det norske folk vet hva som foregår på slike treff/festivaler? Synes ikke dette ble fremstilt på feil måte jeg iallfall!

Greit det er en festival, noe som betyr fyll og faenskap.

Desverre synes jeg selve gatebil konsentrerer seg på helt feil ting.

Bil og fyll hører desverre ikke sammen.

 

Selve reportasjen stinket uvitenhet og dumskap. tror denne filmen vil føre til at enda flere ferske sjåfører prøver å "sladde/drifte" ved å gi bunn gass og overstyre svinger.

Vet ikke hvordan jeg skal legge dette i bokstaver, men av en eller annen grunn liker jeg rett og slett ikke "gatebil" konseptet.

 

MAX POWER<3

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det er en festival, noe som betyr fyll og faenskap.

Desverre synes jeg selve gatebil konsentrerer seg på helt feil ting.

Bil og fyll hører desverre ikke sammen.

 

Selve reportasjen stinket uvitenhet og dumskap. tror denne filmen vil føre til at enda flere ferske sjåfører prøver å "sladde/drifte" ved å gi bunn gass og overstyre svinger.

Vet ikke hvordan jeg skal legge dette i bokstaver, men av en eller annen grunn liker jeg rett og slett ikke "gatebil" konseptet.

 

MAX POWER<3

 

Er 110% enig med deg i at fyll og bil ikke hører sammen. Det er veldig vanskelig å unngå fyll og rølp på slike store biltreff, derfor mener jeg Gatebil fant en meget god løsning på det, ved å opprette `partycampen`. Nå var jeg ikke nede på bane/utstillingsfeltet i år og kan derfor ikke si for sikkert om det var fyll der eller ikke, men etter det jeg har hørt var det pent lite. Gatebil trekker tross alt oppimot 40.000 mennesker, og da synes jeg de takler ting på en utmerket måte!

 

Men dette går vel mer ut på den uendelige Gatebil diskusjonen, så dette blir vel litt offtopic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo få bli med en tur neste år så skal vi se hva vi har i enden av

langsiden.. DU har tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om...

Du får først sette deg inn i hva bilen yter og hvordan den er satt opp.. Der etter spørre om og få sitte på en tur så skal vi prate etter det.

 

Så før du latterlig gjør deg selv enda mer så bør du lukke munnen og heller gjøre litt research!

 

Og ja... Du er velkommen til og få sitte på noen runder neste sesong for og selv føle farten!

 

Hvis du er så jævla rå så må du ta et drag med sharif burde jo bli lett match for deg.

Kjørte ikke du sammen med en hvit volvo 850 det stod dnf med rød skrift på siden, i ekstrem klassen nå i september? hvis du har 210km på langsiden burde du hold følge med han over langsiden hværtfall

“Thank god there’s no 48-hour race anywhere in the world, because chances are nobody could beat Porsche in a 48-hour race. They’re probably the only cars in the world that would stand-up for something like that.”

 

Carroll Shelby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så jævla rå så må du ta et drag med sharif burde jo bli lett match for deg.

Kjørte ikke du sammen med en hvit volvo 850 det stod dnf med rød skrift på siden, i ekstrem klassen nå i september? hvis du har 210km på langsiden burde du hold følge med han over langsiden hværtfall

 

Hvis du roer ned fjortiss faktene noe så ser vell du som jeg at jeg ikke nevner

noe om hvor rå jeg er...

 

Og akkurat en Match med Sharrif burde vell ikke være det store problemet..

Det så jo alle som var der i helgen... ;)

 

Og, joda vi var på banen i helgen, men det var for det første ikke jeg som kjørte. Det var min lillebror som kjørte og av respekt for andres kjøretøy så er det naturlig at han ikke bruker den like hardt som meg... Og for det andre

så har jeg slitt med trykk problemer siden vi var på Mo I Rana. Så under Lørdagen kjørte vi på 1 bar ;) Det vil si halvparten av det jeg vanligvis skal kjøre på! Problemet fant vi Lørdag ettermidag, men når vi skulle ut på nytt så fant vi at det var hull i servo pumpa og at vi mistet mye olje under kjøring...

 

SÅ der har du en lenge avhandling angående bilen og kjrøringen min..

Men i stedet for og være "keyboard hero" så kan du jo møte opp på et treff til sommeren så skal du får gratis sitte på noen runder.. Jeg er ganske sikker på at du er noe roligere i språkbruken din etter det!

 

Du er velkommen :)

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg hvordan samtalen foregikk hos TV2:

"-Ja, Nå er jo Norges største gatebil festival snart, med masse fete biler, damer og bøørning!"

"-Ja, la oss lage en dokumentar om det!"

"-Høres Knæsh ut! Hvem skal vi sende?"

"-La oss sende han 60år gamle karen vi har hatt CV til liggende inne i 30-år, som går rundt og spør alle om hvor mange hester de har i bilene sine!"

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg hvordan samtalen foregikk hos TV2:

"-Ja, Nå er jo Norges største gatebil festival snart, med masse fete biler, damer og bøørning!"

"-Ja, la oss lage en dokumentar om det!"

"-Høres Knæsh ut! Hvem skal vi sende?"

"-La oss sende han 60år gamle karen vi har hatt CV til liggende inne i 30-år, som går rundt og spør alle om hvor mange hester de har i bilene sine!"

 

 

Jeg må si du fikk meg til å trekke på smilebåndene nå...Eller ikke! Latterlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, greit nok at de viser litt av miljøet i Norge, men liker det rett og slett ikke.

 

Er kanskje redd for at det skal bli før mye, og for stort, samtidig som det blir feil sett på av folk som ikke driver med dette.

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så jævla rå så må du ta et drag med sharif burde jo bli lett match for deg.

Kjørte ikke du sammen med en hvit volvo 850 det stod dnf med rød skrift på siden, i ekstrem klassen nå i september? hvis du har 210km på langsiden burde du hold følge med han over langsiden hværtfall

 

Herregud da, virker ikke som du har vært mye på skogen iallefall, jeg greier tett oppunder 200 på strekka, jeg blir iallefall lett frakjørt nedover der av Mr.Leone der.... og ja, jeg kjører med gps.

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår